  • 1. Data: 2004-07-08 12:08:26
    Temat: mp3/zpav/kazza
    Od: "pg" <p...@s...pl>

    Witam,

    ZPAV uwaza, ze jesli korzystam z kazza mozna rozpoczac wobec mnie
    postepowanie karne na okreslonych zasadach.

    Pytanie: jesli mam 10 plyt ZZ top :-) i sobie je zgram na mp3, a nastepnie
    wgram do katalogu z którego korzysta kazza, to co sie dzieje?

    Czy to jest przestepstwo???

    pozdrwa.
    PG

  • 2. Data: 2004-07-08 13:01:11
    Temat: Re: mp3/zpav/kazza
    Od: Tofik <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik pg napisał:

> [...]
    >
    > Pytanie: jesli mam 10 plyt ZZ top :-) i sobie je zgram na mp3, a nastepnie
    > wgram do katalogu z którego korzysta kazza, to co sie dzieje?

    w polsce mozesz sciągać do bólu... jezeli tym handlujesz to jestes
    przestepcą
    --
    Tofik

  • 3. Data: 2004-07-08 13:38:01
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tofik" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    > w polsce mozesz sciągać do bólu... jezeli tym handlujesz to jestes
    > przestepcą

    możesz wykonać kopie swoich ORYGINALNYCH płyt
    na własne potrzeby.
    Ich udostępnianie, nawet jeśli nie bierzesz za to pieniędzy
    jes zabronione i ścigane z urzędu.

  • 4. Data: 2004-07-08 14:39:04
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > możesz wykonać kopie swoich ORYGINALNYCH płyt
    > na własne potrzeby.
    > Ich udostępnianie, nawet jeśli nie bierzesz za to pieniędzy
    > jes zabronione i ścigane z urzędu.

    Trzyma na wlasne potrzeby w katalogu ../.../kazaa

    Jak to by zostalo odebrane przez sedziego?

    "Nie Pier.. Pan ..."..

    Czy da sie jakos wykręcić?
    Ja pytam z czystej ciekawosci. Soft mam legalny, ale nie mam ochoty by jakis
    niedouczony policjant przyszedl, zobaczyl mp3 czy cos w tym stylu
    i chcial zabrac dysk (bo nic wiecej by nie dostal)

    P.

  • 5. Data: 2004-07-08 15:34:36
    Od: "Tomi" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > Trzyma na wlasne potrzeby w katalogu ../.../kazaa
    >
    > Jak to by zostalo odebrane przez sedziego?
    >
    > "Nie Pier.. Pan ..."..

    Hm no dobrze - udostępniam. Ale czy udostępnianie moich płyt jest
    przestępstwem? Czy przestępstwem jest używanie udostępnianej muzyki w
    niezgodny z prawem sposób? Czy to ja odpowiadam czy odpowiada za to osoba,
    która to ściągneła i np. nie usunęła w ciągu 24 godzin. Dlaczego mam
    odpowiadać za udostępnianie czegoś co jest moje... nie do końca rozumiem.

    pg

  • 6. Data: 2004-07-08 15:52:52
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Tomi wrote:
> [...]
    > która to ściągneła i np. nie usunęła w ciągu 24 godzin. Dlaczego mam
    > odpowiadać za udostępnianie czegoś co jest moje... nie do końca rozumiem.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    O, to teraz Kazą można fizycznie płyty CD (jako nośnik) przesyłać? Ale
    nowoczesność. :>

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 7. Data: 2004-07-08 16:17:23
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > O, to teraz Kazą można fizycznie płyty CD (jako nośnik) przesyłać? Ale
    > nowoczesność. :>

    od poczatku watku czytaj.

    Posiada ktos plyte CD, zgrywa sobie piosenki na komp i zapisuje jako mp3.
    Bo to zrobic moze prawda? To tak jak bys zostawil drzwi otwarte w domu i
    mialbys
    odpowiadac za to ze ktos wszedl do Twojego mieszkania wzial noz i zarznal go
    kogos.
    Twoje mieszkanie, ufasz ludziom. A co oni zrobia ich sprawa, czy Cie
    "okradna"
    w jaki spsoob uzyja przedmiotow pochodzących z kradziezy.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    bo to on bedzie posiadac kradzione rzeczy (Twoje) nie Ty.
    P.

  • 8. Data: 2004-07-08 16:54:05
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"

    Nie jest przestępstwem, jeżeli masz licencję na udostępnianie tej muzyki w
    takiej formie.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 9. Data: 2004-07-08 17:00:26
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > rozumiem.
    > od poczatku watku czytaj.

    Ze zrozumieniem czytaj odpowiedzi. Nie psuj cytatów.

    A ponieważ popsułeś już cytowanie, to cofnij się dwa postingi wcześniej,
    zobacz co podkreśliłem i racz zrozumieć, do czego odnosiła się moja
    odpowiedź.

    Właścicielem ("czegoś co jest moje") to kolega może być - conajwyżej -
    nośnika, fizycznej kopi - i z nią niech robi to, co mu się żywnie podoba.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński