  • Data: 2003-11-16 20:44:15
    Temat: Re: może i ma, ale przecież nic nie musi!. :)
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bp8mgk$e17$1@inews.gazeta.pl

    > Nie, jedynie wydało mi się, że nie wiesz, że jej list był kontynuacją
    > wątku :)

    Nie, wiem, że, to był *pusty* post z pretensją w temacie
    i nie była to kontynuacja wątku, a ponaglenie leniwca
    któremu nawet pisać treści posta się nie chce. :)

    Jeśli mój pogląd uważasz za błedny to jak byś w takim
    razie "ocenił" mój post gdyby zamiast "Testuj czytnik..."
    zawierał ten link:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wykształcenie nie zastąpi zdrowego rozsądku.