eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomonopolistyczne (?) działania zakładu energetycznego (dlugie) › Re: monopolistyczne (?) działania zakładu energetycznego (dlugie)
    From: Tulip <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: monopolistyczne (?) działania zakładu energetycznego (dlugie)
    Date: Sun, 22 May 2005 23:35:53 +0200

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Teoretycznie tak, jeżeli śledzwo wykryje winnego lub sprawa zostanie
    > umorzona z powodu niewykrycia sprawcy.
    >
    > Z tym, że jeżeli dostep do liczników mieli tylko mieszkańcy, sprawa może
    > być trudna. Ale nie beznadziejna

    Dostep do licznikow mieli raczej tylko mieszkancy, ale IMO trudne jest
    udowodnienie przestepstwa nawet w takim przypadku. Ekspertyza stwierdza
    (zreszta wykonana przez producenta licznika - co IMO juz jest pomylka),
    ze "usterka powstala przy dzialaniu silnego zewnetrznego pola
    magnetycznego. Zrodlem takiego pola mogl byc magnes
    neodymowy."(podejrzewam, ze to zdanie powstalo "na zamowienie" zakladu
    energetycznego). No i teraz trzeba udowodnic, ze to jednak byl magnes a
    nic innego (np pole powstale w samej sieci energetycznej).Nie bardzo sie
    znam na prawie, ale chyba jeszcze trzeba udowodnic, ze byl uzyty w
    sposob celowy....A jeszcze wypadaloby wskazac sprawce - a tam jak
    pisalem wcesniej mieszkaja 3 rodziny czyli 7 doroslych osob plus dwoje
    dzieci.

    Ale nie chodzi tutaj o to - chodzi o postepowanie zakladu energetycznego
    - najpierw zaplac nam pieniadze, bo jak nie to odetniemy prad.
    Ewentualnie potem udowadniaj swoja niewinnosc w sadzie i byc moze
    zwrocimy ci pieniadze....

    I chodzi mi wlasnie co zrobic z postepowaniem zakladu, bo niestety
    pieniadze i tak trzeba bedzie zaplacic o ile sie nie chce pozostac bez
    pradu. Dziwi mnie tylko, ze jest mozliwe takie stawianie pod sciana. IMO
    jest duza szansa, na odzyskanie tych pieniedzy, ale znajac tempo naszego
    wymiaru sprawiedliwosci to wujostwo tego nie dozyje....