eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomonopolistyczne (?) działania zakładu energetycznego (dlugie) › Re: monopolistyczne (?) działania zakładu energetycznego (dlugie)
    From: Tulip <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: monopolistyczne (?) działania zakładu energetycznego (dlugie)
    Date: Sun, 22 May 2005 21:17:25 +0200

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Teoretycznie to ZE powinien to udowodnic. Ale praktycznie polegac to
    > bedzie na tym, ze ci ludzie beda musieli udowodnic swoja niewinnosc. Na
    > poczatek trzeba wydobyc ekspertyze z ZE w postaci pisemnej.
    Ekspertyze widzialem, maja doslac.

    > Nie placic,
    > a jesli odetną prąd to niestety tylko sprawa sądowa rozstrzygnie tutaj
    > kto wygra. NIE ROZSTRZYGNIE KTO MA RACJE, ale rozstrzygnie to kto ma

    No wlasnie chyba nie bede mogl na to pozwolic, zeby odcieli prad (ze
    wzgledu na ich wiek). A nie ma chyba w Polsce sposobu, aby sad czy jakis
    inny urzad zakazal zakladowi odcinania pradu do czasu udowodnienia winy.
    Nie chcialbym jednak, aby zaklad wplate potraktowal jako przyznanie sie
    do winy. Dlatego chcialbym zlozyc jakies oswiadczenie, ze kwota zostala
    zaplacona pod wplywam szantazu - czy to ma sens?

    > lepszego adwokata. Bo niestety takie sprawy najczesciej na tym polegaja.
    > ZE twierdzi, ze licznik był przekłamany, bo odbiorca MÓGŁ zainstalowac
    > magnes ? Jesli nie znaleziono takiego magnesu na liczniku, to skad
    > wymyslono tą bzdurę ? Tym tropem nalezy isc i drążyć.

    Sprawa polega na tym, ze gdyby to mnie dotyczylo to bym szedl i drazyl.
    Niestety nie dotyczy to mnie bezposrednio. Nie chce tego zostawiac, ale
    tez nie chce, aby moje dzialania spowodowaly jakas negatywna reakcje
    zakladu (chodzi oczywiscie o mozliwosc odciecia pradu). Wujostwo sie po
    prostu boi, ze im odetna prad i nie beda chcieli przylaczyc... takie
    niestety myslenie z czasow komuny, kiedy to zaklady energetyczne byly
    panstwowe a panstwo zawsze mialo racje.