  • Data: 2014-01-16 16:43:53
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-15 20:39, hikikomorisan pisze:
    > jest sobie sklepik
    > wlasciciel zalozyl kamerki
    > w sklepie jak i na zapleczu

    A ja od innej strony chcialbym zapytac.
    Otoz ktos ma sklepik, to jest jego sklepik, jego dzialalnosc etc.
    Zatrudnia pracownika, ktory w tym sklepiku ma pracowac i zajmowac sie
    TYLKO praca (oczywiscie pomijam korzystanie z WC, umywalki, jedzenie
    sniadania etc - to sa sprawy oczywiste).
    Co w takim razie jest hmm... niemoralnego, ze taki wlasciciel montuje
    monitoring audio/video (oczywiscie nie w toalecie) :))
    Przeciez na terenie jego sklepu nie powinny sie odbywac zadne rzeczy
    niezwiazane z tym sklepikiem, zadne prywatne pogaduchy telefoniczne
    pracownikow, pisanie bloga, wierszy, pamietnikow, ogladanie filmow w
    sieci, granie w karty etc...

    Luzno sie zastanawiam - nie mam sklepiu ani w takowym nie pracuje...

    --
    jarek