    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@U...go2.TOTEZ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mojego syna porazil prad
    Date: Mon, 10 Jan 2005 11:04:59 +0100

    Użytkownik "eusso" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:41E23FB8.740C96F9@go2.pl...

    > Ani jedno, ani drugie. Wiesz jedni wydaja tysiące złotych na sprawy
    > sadowe, po
    > tym kiedy ryzykowali zyciem swoim i swoich bliskich, a inni załozyli
    > wyłaczniki róznicowoprądowe poprostu chroniąc wszystkich w zabezpieczonej
    > strefie przed porażeniem pradem, bo to 300 razy tańsze.

    Po pierwsze to co powiedzieli inni, różnicówka niekoniecznie musiała by
    zadziałać Po drugie, sam zakup różnicówki to pikuś, ale gorzej jak trzeba
    zmieniać instalcję na 3 przewodową.
    Poza tym nie zrzucaj wine na rodziców bo nie ma obowiązku zmiany instalacji
    elektrycznej na zabezpieczną wyłącznikiem róznico prądowym. Podstawowe
    zabezpieczenie przed porazeniem mogą spełniać zwykłe bezpieczniki.

    A autorowi wątku niestety nie jestem w stanie pomóc ale bardzo współczuję

    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak