  • Data: 2004-05-14 07:42:46
    Temat: Re: minimalna placa
    Od: "slash" <m...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c80fa9$bdv$1@news.onet.pl...

    > Zawsze mozna poszukac racy ktora bedzie odpowiadac :-)
    > Szkoda zaczynac prace gdzies gdzie od razu widzisz same problemy :-)
    > Pozdrawiam
    > Grzegorz S.

    Odpowiedz twoja jest z lekka banalna, gdyz nie wiem czy znasz polskie realia
    ale w naszym
    kraju za bardzo niemozna sobie pozwolic na przebieranie i dobieranie pracy -
    na ten luksus
    moze sobie pozwolic naprawde niewielu - nawet takie zabiegi jak upominanie
    sie o swoje
    zgodnie z prawem jest niebezpieczne i moze doprowadzic do tego ze z umowy
    beda nici.