  • 1. Data: 2002-08-31 10:00:48
    Temat: mieszkanie - problem z kupujacym
    Od: M...@n...poczta.onet.pl (Maciej)

    witam grupowiczow i prosze o rade

    Pol roku temu sprzedalem mieszkanie wlasnosciowe panu X. Pan X podpisal
    umowe, zaplacil, ale nie stawil sie do dzisiaj u notariusza. Zameldowal sie
    bezprawnie w tym mieszkaniu zapewniajac ze akt notarialny (ktory nie
    istnieje) doniesie za kilka dni. Nie placi czynszu, za en.elektr. i telefon
    (juz mu zabralem). Prawnie ja nadal jestem wlascicielem tego mieszkania i
    zaleglosci leca na moje konto.
    Moj blad to to, ze za wczesnie wpuscilem go do tego mieszkania - ale
    musztarda po obiedzie.
    Najprostszym sposobem byloby zebrac paru roslych facetow i zaczac wynosic
    mu meble, ale wolalbym ta sprawe rozegrac zgodnie z prawem....

    ...i tu moje pytanie: Jak i za co przycisnac pana X ?

    pozdrawiam - MACIEJ

  • 2. Data: 2002-08-31 16:30:07
    Temat: Re: mieszkanie - problem z kupujacym
    Od: "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl>

    Witam!
    To nie ty masz problem To kupujacy ma problem. Skoro zapłacił ci całą cenę a
    nie kupił mieszkania to spokojnie potrącaj nalezności które uiścisz z tej
    kwoty wraz z odsetkami. następnie po prostu wnieś o eksmisje której koszty o
    ile ci ich nie zwróci potrąć też z ceny nabycia. To jego zmartwienie abys
    stanął do aktu notarialnego.
    Oczywiście jest to kłopot bo ostatnio o eksmisję trudno ale i tak jesteś w
    lepszej sytuacji od tych którzy mają lokatora bez 'kaucji' w postaci ceny.
    Aha, umowę z elektrownią kto zawierał? Ty!.To i ją wypowiedz.
    Pozdrawiam
    WD

  • 3. Data: 2002-09-02 11:44:38
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > ...i tu moje pytanie: Jak i za co przycisnac pana X ?

    Ależ wg prawa on nadal nie jest wlascicielem. Po prostu zmien zamki.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/