    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkanie komunalne, zadłużenie i wymiana okien ...
    Date: Fri, 16 Jul 2004 13:55:25 +0200

    Jarek Skórski pisze:

    [...]

    > Nie, pobiera ryczałtem kwotę z księzyca, a potem 3 miesiące po zakończeniu
    > kwartału przychodzi rozliczenie z wodomierza.

    Tylko ze ONI wlasne tak rozliczaja i to jest ICH wola..

    Nie macie umowy zwlascicielem, ze czynsz bedzie obnizany
    o kwote ....

    > Ja też nie. Ale jestem pewny że eksmitować można tylko na podstawie wyroku
    > sądu.

    Alez oczywiscie...

    > Nie rozpatrujmy w tym momencie powodów dla których do pewnego czasu nie
    > partycypowałem w kosztach , bo dojdziemy do tego że napiszę tutaj swój
    > zyciorys. Po co ? Ku uciesze frustratów ?

    O tm nie rozmawiajmy.. zgoda..

    > Nie przypominam sobie takiej powinności. Naprawde nie przypominam sobie.

    KRO (kodeks rodzinny.....)

    > I zupełnie nie wiem jaki ma to związek z tym o co pytałem w pierwszym
    > poscie ...

    Ano namieszalo sie od pirsze gopostu.

    Odpowiedz napierwszy post byla juz dawno.

    Dokonal Pan remontu nie swojego budynku bez porozumienia z wlascicelem,
    wiec neima Pan o co sie upominac.

    > Nie, nie ma.

    No nie wazne...

    > Wiem. Nie pisałem na grupy wróżbiarskie. Ale nie pisałem też na
    > alt.pl.domorośli-scenarzyści.
    > W pierwszym poście były zawarte wszystkie informacje potrzebne do tego
    > żeby odpowiedzieć....
    > Wszystkie

    I odpowiedz tez byla...
    Niema prawa domagac sie Pan ani zwrotu kosztow remontu, ani skompensowania
    dlugu najemcy Panskimi wydatkami na nieuzgodniony remont..

    No i na tym moznaby skonczyc..

    > Ależ ja nie wyciągam pieniędzy ....
    > Nie domagam się.
    > Zapytałem czy istnieje taka możliwość, podstawy prawne ...
    > Pytanie - czy mogę ukrasć jest jednoznaczne z rządaniem umożliwienia
    > kradzieży ?

    Nie o to chodzilo...

    O to, ze PRZEKROCZYLES uprawnienia, jakie najency daje wlasciciel.

    NIEMIALES PRAWA nie swoja wlasnoscia dysponowac.
    Wiem, ze sasiedzi tak zrobili, ale TEZ nie powinni.

    Normalnie to najemcaPOWINIEN uzyskac zgode wlasciciela
    na wymiane okien, niemowie juz o ty, cona toprawo budowlane..

    > Rozumiem że gdybym miał na kwicie że ZBK zgadza sie na remont - wymianę
    > okien to ????
    > No właśnie , to co ?
    > To nie byłbym pijakiem i złodziejem ??
    > Ok jutro pójde z prośbą i w ciągu tygodnia będę miał zgodę .
    > Zmieni to cos w mojej sytuacji ??

    Wg mnie tak.
    Zmieni to, ze dokonujesz remontu za zgoda wlasciciela,
    bo to w jego imieniu administracja dziala.

    Jeslio kno nie nadaje sie do uzytku obowiazkiem
    jego wymiany obciazony jest wlasciciel.

    > Ale to nie chodzi o brak wróżbiarskich zdolności. Chodzi cały czas o to,
    > że są poruszane zupełnie niepotrzebne kwestie.
    > Powtarzam pytanie - czy mieszkając w mieszkaniu komunalnym mam
    > prawo/możliwość odliczenia sobie kosztu wymiany okien od długu...
    > To wszystko
    > Po co tu babcia ?

    Bo dla wlasciciela strona jest babcia.

    > Po co tu sposób powstania długu ?
    > Po co tu stosunek łączący mnie z głownym najemcą ?

    Nie o "stosunek" chodzi, a o "tytul prawny" do przebywania w mieszkaniu.

    > Możesz mi wyjaśnić ??
    > Po to że ktoś się nie może oprzeć wtrąceniu swoich 2 groszy ?
    > Bo tylko w taki sposób potrafi zaistnieć wśród ludzi ?

    No zdenerwowal sie czlowiek troche...
    zle zinterpretowal moze...
    I tu sie brak wrozbiarskich zdolnosci klania..

    > Ale tego absolutnie nie rozumiem.
    > Jestem złodziejem , przecież się do tego przyznałem.
    > I zapytałem jaki ma być efekt pseudo kazań quasi-moralizatorów......

    To dla formalnosci..
    Jesli grozi katastrofa bezposrednio, to nalezy podjac takie czynnosci,
    by jej zapobiec..

    > Ja wiem że taki remont może być złodziejstwiem, skur..s..em, ale pijaństwo
    > zupelnie mnie oślepiło i nie widze związku tegoż faktu z pytaniem.
    > Naprawde mi przykro.

    Porsze spokojniepodejsc do sprawy..

    Pozdrawiam

    Boguslaw