  • Data: 2017-09-22 22:42:00
    Temat: Re: miejsce na jednoślad o ograniczonym dostępie - miejsce standardowe
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-22 o 21:20, t-1 pisze:
> [...]

    Dzięki :)

    > Zazwyczaj większy problem jest z wjechaniem na swoje miejsce.
    > Szerokość samochodu da się skompensować mniejszym otwarciem drzwi,
    > promienia skrętu nie ma czym.

    Skompensować można - ale i tak niewiele zostaje, choćby przy małym
    Freelanderze, który ma prawie 210 cm szerokości. A drzwi ma grubaśne. W
    Chorwacji bodajże wchodziłem przez drzwi bagażnika do auta :)

    Natomiast długim, blisko 5-cio metrowym Pajero rzeczywiście, nieraz na
    zawijasach w piętrowych parkingach muszę się składać na 2 razy. Chociaż
    widuję "blądynki" (nie poprawiać), które jakimś malutkim autkiem, typu
    Audi A1 potrafią z miejsca parkingowego wyjeżdżać na trzy razy, ale to
    już OT ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam