  • 41. Data: 2007-05-31 06:38:58
    Temat: Re: mgr Ziobro czysci buty biznesmenom RIAA
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Paweł Kośmicki <""> napisali:

    > I ten pingwin ma pewnie wbudowane DeCSS (jak wszystkie). Więc zgodnie z
    > proponowaną nowelą Prawa Autorskiego:
    > "Kto posiada, przechowuje lub wykorzystuje [...] urządzenia, ich
    > komponenty lub programy komputerowe przeznaczone do niedozwolonego
    > usuwania lub obchodzenia skutecznych technicznych zabezpieczeń

    Ale DeCSS nie sluzy do _niedozwolonego_ lamania zabezpieczen.

  • 42. Data: 2007-05-31 13:52:49
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:f3lqi0$902$5@news.task.gda.pl...

    > Ale DeCSS nie sluzy do _niedozwolonego_ lamania zabezpieczen.

    Wystarczy własną płytkę z nagraniem z z imprezy zabezpieczyc CSS (ale
    niewiem czy to jest możliwe w domowych nagraniach) i w tym momencie DeCSS
    słuzy do dozwolonego łamania zabezpieczeń, bo ja jako właściciel i autor
    zgadzam się na jego łamanie :)))

    Pozdrawiam Przemek

  • 43. Data: 2007-05-31 14:28:52
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 31 May 2007 15:52:49 +0200, Przemek Lipski napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    > Pozdrawiam Przemek
    Panie Jacku, Pan se sprawdzi FUTa, Pan śle na trzy grupy bez żadnego
    ostrzeżenia.

    --
    pozdro
    poreba

  • 44. Data: 2007-05-31 17:16:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 31 maja 2007 15:52
    (autor Przemek Lipski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f3mjm5$4kd$1@news.vectranet.pl>):

> [...]
    > słuzy do dozwolonego łamania zabezpieczeń, bo ja jako właściciel i autor

    A po co taka kombinacja? Mi DeCSS służy do oglądania własnopieniężnie
    nabytych płyt DVD....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/