  • 1. Data: 2005-03-20 21:57:37
    Temat: mbank i prawo
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    Otóż przed chwilą miałem dziwną przygodę z mBankiem.

    Omyłkowo zamówiłem zestawienie operacji z karty kredytowej (płatne 5 zł
    wg cennika), po spostrzeżeniu omyłki natychmiast zadzwoniłem na mlinię
    celem anulowania dyspozycji. I otrzymałem informację, że nie da się anulować
    dyspozycji, gdyż jest ona realizowana automatycznie.

    Jak ma się do tego przywilej wycofania się z umów zawartych poza
    siedzibą firmy w ciągu 5 dni? W końcu to też jest rodzaj umowy.... zlecam
    operację
    Omyłka moja spowodowana była tym, że opcja wykazu operacji (tą którą
    chciałem wybrać) jest wyjątkowo zakamuflowana, a w polu "akcja" jest
    widoczna tylko ta płatna operacja nadesłania wyciągu.
    Otóż, dla osób nie korzystających z mBanku, lista operacji dostępna
    jest po kliknięciu na "datę zamknięcia wyciągu", wg mnie jest to mało
    intuicyjne... pierwsze co się rzuca w oczy to ta nieszczęsna kopia wyciągu,
    a jeśli już ktoś da się na to "złapać" to nawet za pomocą konsultanta
    wycofać tej dyspozycji nie może...

    Oto link: http://ostbahn.net/temp/mbank.jpg

  • 2. Data: 2005-03-20 22:21:10
    Temat: Re: mbank i prawo
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Sun, 20 Mar 2005 22:57:37 +0100, na pl.soc.prawo, Marcin Wasilewski
    napisał(a):

    > W końcu to też jest rodzaj umowy

    Nie jest. To jest jeden ze sposobów korzystania z umowy - ale nie
    zawarcia umowy.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 3. Data: 2005-03-20 22:28:10
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl> napisał w
    wiadomości news:d1krka$247$1@news.onet.pl...
    > Otóż przed chwilą miałem dziwną przygodę z mBankiem.

    Przejrzyj archiwum pl.rec.banki - kiedyś było na temat takich zamówień,
    pamiętam, że da się to jakoś obejść.

    Tylko nie wpisuj samego mBank bo wyskoczy mnóstwo.

    Pozdr
    Onzo

  • 4. Data: 2005-03-21 09:25:10
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Marcin Wasilewski wrote:

> [...]
    > zadzwoniłem na mlinię celem anulowania dyspozycji. I otrzymałem
    > informację, że nie da się anulować dyspozycji, gdyż jest ona

    To jest stara sztuczka na otrzymanie darmowego wyciagu z karty (przynajmniej
    kiedys dzialala). Dzwonisz do mBanku i kategorycznie domagasz sie anulowania
    dyspozycji, jezeli odmowia to pisz reklamacje. Wyciag dostaniesz, a oplata
    powinna zostac anulowana. Poczytaj, jak Ci ktos juz tutaj radzil, archiwum
    pl.biznes.banki

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-03-21 23:28:45
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "Onzo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pamiętam, że da się to jakoś obejść.
    >
    > Tylko nie wpisuj samego mBank bo wyskoczy mnóstwo.

    Dzięki wszystkim za rady... 5 zł jest już z powrotem na mojej karcie :)

  • 6. Data: 2005-03-22 09:40:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl> napisał w
    wiadomości news:d1nlbb$sd9$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Onzo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki wszystkim za rady... 5 zł jest już z powrotem na mojej karcie :)

    dlatego warto sie podpisywac pelnym im i nazw na grupach :)
    widac ze nie tylko TPsa czytuje usenet
    P.

  • 7. Data: 2005-03-24 20:13:49
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

> [...]

    > nieszczęsna kopia wyciągu, a jeśli już ktoś da się na to "złapać" to
    > nawet za pomocą konsultanta wycofać tej dyspozycji nie może...

    Ja raz zamówiłem dwa wyciągi, nie wiedziałem że policja skopiuje tylko
    i wystarczy jeden dla mnie do dalszych celów. W każdym bądź razie
    przyszedł tylko jeden, w międzyczasie chciałem anulować ten jeden
    niepotrzebny. W sumie się skończyło że babka jakaś tępa wysłała tylko
    jeden i za jeden zapłaciłem ( a mó wiłą że zrozumiała , że chcę dwa) i
    oczywiście mówili że nie można anulować po takim czasie (2-3dni) ale że
    można jeśli od razu to się zrobi zanim wyślą. Sumując: w mbanku mają
    burdel i wszystko możliwe.pzdr

  • 8. Data: 2005-03-30 22:38:27
    Od: newdem <n...@w...pl>

> [...]
    > mlinię celem anulowania dyspozycji. I otrzymałem informację, że nie da
    > się anulować dyspozycji, gdyż jest ona realizowana automatycznie.

    ust. o szczeg. upr kons. (m.in. tempus ad deliberantum) nie dotyczy
    automatow..

    To troche zarto...1 kw. sie zbliza...
    Ale..to moze byc postawo wykladni tez..

    raczej przegrales (75 proc.)