    From: "szlovak" <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mbank i prawo
    Date: Thu, 24 Mar 2005 20:13:49 +0000 (UTC)

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Otóż przed chwilą miałem dziwną przygodę z mBankiem.
    >
    > Omyłkowo zamówiłem zestawienie operacji z karty kredytowej
    > (płatne 5 zł wg cennika), po spostrzeżeniu omyłki natychmiast
    > zadzwoniłem na mlinię celem anulowania dyspozycji. I otrzymałem
    > informację, że nie da się anulować dyspozycji, gdyż jest ona
    > realizowana automatycznie.
    >
    > Jak ma się do tego przywilej wycofania się z umów zawartych poza
    > siedzibą firmy w ciągu 5 dni? W końcu to też jest rodzaj umowy....
    > zlecam operację Omyłka moja spowodowana była tym, że opcja wykazu
> [...]

    Ja raz zamówiłem dwa wyciągi, nie wiedziałem że policja skopiuje tylko
    i wystarczy jeden dla mnie do dalszych celów. W każdym bądź razie
    przyszedł tylko jeden, w międzyczasie chciałem anulować ten jeden
    niepotrzebny. W sumie się skończyło że babka jakaś tępa wysłała tylko
    jeden i za jeden zapłaciłem ( a mó wiłą że zrozumiała , że chcę dwa) i
    oczywiście mówili że nie można anulować po takim czasie (2-3dni) ale że
    można jeśli od razu to się zrobi zanim wyślą. Sumując: w mbanku mają
    burdel i wszystko możliwe.pzdr