  • Data: 2003-10-07 10:36:40
    Temat: Re: mbank i oszustwa przy karcie płatniczej Visa
    Od: "pietia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > napisz do urzędu ochorny konsumenta lub do rzecznika praw konsumenta
    > (przsylajac skany oraz kopie dokumentow)
    > od tego bym zaczal
    > poza tym nie nalezy od razu twierdzic ze to oszustwo, moze to byc po
    > prostu blad w systemie, aczkolwiek nie przyznawanie sie banku vel
    > euronetu do bledu jest juz naganne

    Ja również uważam że jest to błąd w systemie, ale nieprzyznanie się do
    niego, jeśli się ma o nim wiedzę, skutkiem czego dla mnie jest utrata 50zł,
    jest już oszustwem.
    Rzecznik, urząd - dobre żeby zająć czas urzędników. Można powiadomić o
    sprawie, ale przy takiej kwocie nie można liczyć by urzędy państwowe
    trwoniły pieniądze podatników na odzyskanie moich 50 zł. W najlepszym razie
    moja sprawa posłuży jako jedna z wielu przy formułowaniu zarzutów wobec
    nieuczciwych praktych bankowych.