  • Data: 2003-10-07 11:16:07
    Temat: Re: mbank i oszustwa przy karcie płatniczej Visa
    Od: "pietia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > trafila mie sie podwojna transakcja z erunetu (tez mbank)
    > bankomat wyswietlil mi problemy z komunikacja z moim bankiem a
    > okazalo sie ze kwote sciagneli
    > ale zglosilem reklamacje i po ok. tygodnia pieniadze znalazly sie
    > powtornie na koncie
    > robert

    Miałem coś podobnego - wypłacałem z euronetu, zażądałem potwierdzenia,
    napisało że transakcja ok a ja nic nie dostałem - ani kasy, ani kwitka.
    Powtórzyłem operację i wyszło. Potem zajrzałem w necie na konto a tam kasa
    sciągnięta ale bez informacji za co. Zadzwoniłem do mbanku - zapytali czy
    brałem pieniądze i ile. Powiedziałem jak jest i po paru godzinach wszystko
    wróciło do normy.
    Więc nie zawsze są z nimi problemy. Generalnie jestem zadowolony, bo wiem że
    takie wypadki zdarzają się wszystkim bankom. Tyle że ukrywanie błędów jest
    kiepskim posunięciem.