eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomarkowy wyrób a dzielenie i sprzedaż › Re: markowy wyrób a dzielenie i sprzedaż
  • Data: 2009-11-07 08:28:06
    Temat: Re: markowy wyrób a dzielenie i sprzedaż
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 6 Nov 2009, pavkens wrote:

    > Bardzo dobry przykład to COCA COLA (jeśli chodzi o ochrone znaku i
    > nazwy ale w moim przypadku nie ma tam żadnych wymogów związanych z
    > jedzeniem) ale nie z beczki z dystrybutora tylko jakby ktoś nalewał
    > i sprzedawał na porcje szklanki

    A jak restaurator sprzedaje wódkę na kieliszki albo wino na lampki,
    to w cenniku musi zapisać "zielone wytrawne", czy może podać nazwę
    "firmową"?

    Przecież to jest oczywiste, że sprzedając "oryginalny" produkt
    podaje się jego "oryginalną" nazwę.
    Ochrona nazwy jest po to, właśnie po to i tylko po to, aby nie dało
    się legalnie wypuścić "podróbek".

    > butelke i sprzedawał w plastikowe butelki na plazy 0.1 litra bez
    > etykiety ale z szyldem "coca cola przelewana 0.1 litra" czy producent/
    > wlasciciel marki coca cola nie moze zaprotestowac wobec takiej
    > sprzedazy?

    Może zaprotestować, jak się wpieni że w wyniku przelewania produkt
    "utraci jakość", czyli ilość dwutlenku węgla będzie mniejsza, więc
    produkt będzie się mniej pienił, bilan piany trzeba zachować ;)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1