  • Data: 2009-11-07 14:15:25
    Temat: Re: markowy wyrób a dzielenie i sprzedaż
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel wrote:

    > Wiesz, chodzę na mecze piłki kopanej(nawet za chwilę na jeden
    > wychodzę)Na stadionie kiełbaskarze Dibbleropodobni właśnie w ten sposób
    > sprzedają colę, że ją rozlewają z PETów do kubków. Nie sądzę, zeby mieli
    > jakiekolwiek specjalne atesty :)

    Mam nieodparte wrażenie, że i producent/dystrybutor i Sanepid mogłi by
    taki interes zamknąć w ciągu kilku minut. A że tego nie robią, to już
    inna sprawa.

    Zauważ, że nawet w dobrych knajpach, jak zamawiasz "firmowy" napój,
    dostajesz i szklankę i butelkę. Chyba, że dany zakład posiada
    dystrybutor do napojów, wtedy "konfekcjonuje" go samodzielnie.

    M.