    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: markowy wyrób a dzielenie i sprzedaż
    Date: Thu, 5 Nov 2009 23:26:41 +0100

    On Thu, 5 Nov 2009, Roman Rumpel wrote:

    > Piszący pierwszy post pisał, coś o braku etykiet. Podtrzymujesz tezę, że
    > nic w prawie na ten temat nie ma?

    [...]
    > ale jak zaczniesz pisać na butelkach płynx, to już
    > jest problem.

    Możesz objaśnić jaki?
    Szczególnie w świetle art.156.1.2 i .1.3 ustawy o ochronie własności
    przemysłowej.
    Przecież to jest *oryginalny* produkt - to, że nie można użyć
    "znaczka", bo towar nie podpada pod art.155 (nie był "oznaczony
    etykietą") to jedno, a to że to jest *ten* towar, zaś uwaga
    dotyczyła *treści* znaku, to drugie :)
    Chciałbyś mnie wsadzić za "naruszenie własności", jak na pytanie
    co jest w szklance (w której będzie przykładowo Coca-Cola)
    powiem, że Coca-Cola? To by była niedorzeczność.

    > Jednak warsztat z
    >>

    > I to jest słuszna koncepcja ;)

    To zaś jest sprawa trzecia i poza tematem wyżej :D
    (podobnie jak wszystkie inne wymienione w wątku problemy
    z konfekcjonowaniem)

    pzdr, Gotfryd