    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: marihuana i 5 osob z ktorych zaden sie nie przyznaje.
    Date: Fri, 17 Sep 2004 15:34:05 +0200

    Przemek R. wrote:

    > to mnie nie przekonuje, ktos mogl podrzucic, jezeli na opakowaniu nie ma
    > odciskow itp, to na jakiej podstawie niby mieli by wszystkich "skazac" ?

    Widać policjantom nie chciało się fatygować ekipy od daktyloskopii ;)

    Czyjeś odciski na pewno tam będą - wątpię, żeby kupowali trawkę w
    rękawiczkach.

    A co do podrzucenia - zależy od okoliczności. Jak jednak nie będzie
    odcisków, to proces byłby poszlakowy. Gdyby np. wykazano, że nie było
    możliwości podrzucenia (brak śladów włamania, samochód był cały czas
    zamknięty, trawka była 'na wierzchu' - tzn. najwyżej gdzieś na szybko
    wepchnięta, a nie zamelinowana np. w zbiorniku paliwa.

    Zaś co do stwierdzenia policjanta, że "wszyscy poniosą taką samą
    karę"... Jeśli dokładnie tak to ujął to jest 'kryty' - mógł mieć na
    myśli... żadną karę :) A że chłopaczki sobie coś tam wymyśliły i się
    przestraszyły, to już uch problem :)