  • Data: 2004-09-17 11:46:01
    Temat: Re: marihuana i 5 osob z ktorych zaden sie nie przyznaje.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może tak: czy policja miałaby prawo ich zatrzymać na 48 godzin, gdyby w
    > bagażniku samochodu znaleziono trupa?

    no argument wystarczy :)

    > Dlaczego? To mogła być ich wspólna trawka. Podobnie jak mogłby to być
    > ich wspólny trup.

    to mnie nie przekonuje, ktos mogl podrzucic, jezeli na opakowaniu nie ma
    odciskow itp,
    to na jakiej podstawie niby mieli by wszystkich "skazac" ?

    To tak jak tu mowiono o komputerze i posiadaniu czegos nielegalnego,
    problem pojawi sie gdy nikt sie
    nie przyzna ze to on korzysta z komputera.

    P.