  • Data: 2002-05-07 19:53:35
    Temat: Re: mandaty za nadmierna predkosc do kosza?
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański) szukaj wiadomości tego autora

    "KS" <d...@p...onet.pl> napisał:

    >Mam do siebie żal,
    1. Zupełnie niepotrzebnie, Panie Krzysztofie ;-/
    2. Tekst miedzy wierszami przeczytałem ;-o
    3. Tu, na news-ach staram sie pamietać, że kierujac list do konkretnej
    osoby, tak naprawde pisze do wszystkich czytajacych

    >że udziela się Pan na łamach grupy
    1. Nie ja jeden....., jesli wolno zauwazyć.
    2. Nie znam takiego, który wie wszystko,
    dziękuję za obszerne wyjasnienia, także w imieniu swoim.

    Pozdrowienia

    Artur Golański