  • 41. Data: 2011-12-29 14:24:50
    Temat: Re: mandat ze Straży Miejskiej
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "spp" napisał w wiadomości grup

    >Odnosisz się do sytuacji _sprzed_ nowelizacji KW, mnie raczej interesują
    >orzeczenia dotyczące spraw po tej dacie. :(

    A co w opisanym przeze mnie przypadku ma do tego nowelizacja? Ja wskazałem
    sprawcę(imie , nazwisko, pesel, adres) a że oni nie potrafią mu doreczyć
    wezwania to nie mój problem przeciez?
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_t
    hread/thread/fa67ceb3c2727572/62324899afeebea4?hl=pl
    &ie=UTF-8&q=james+bonda+fotoradar
    Tam to opisywałem, nie ma juz tylko skanów ich pisma chyba

  • 42. Data: 2011-12-29 14:30:59
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    l&ie=UTF-8&q=james+bonda+fotoradar
    >Tam to opisywałem, nie ma juz tylko skanów ich pisma chyba

    Tu jest skan pisma warto poczytać jakie głupoty piszą strażnicy

    http://www.voila.pl/234/xfuzd/index.php?get=1&f=1
    http://www.voila.pl/234/xfuzd/

  • 43. Data: 2011-12-29 14:51:49
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-29 15:24, Kris pisze:

> [...]
    &ie=UTF-8&q=james+bonda+fotoradar

    > Tam to opisywałem, nie ma juz tylko skanów ich pisma chyba

    Akurat w tym przypadku nie mieli racji. Jeżeli podane przez Ciebie dane
    były prawdziwe (w szczególności PESEL po którym aż nazbyt łatwo mogli
    sprawdzić kierującego) to mandat był rzeczywiście bezzasadny.
    Także i dzisiaj nie powinieneś być karany za coś podobnego. :)
    --
    spp

  • 44. Data: 2011-12-29 14:52:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-29 15:06, Użytkownik spp napisał:

    > Chętnie o takich zdarzeniach pocztam.

    Jakiś miesiąc temu ktoś przy podobnej dyskusji podawał
    ciekawego linka opisującego jak sprawę traktują sądy,
    poszukaj.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2011-12-29 16:34:31
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "spp" <s...@g...pl> wrote in message
    > Ciekaw jestem czy byłby równie 'elokwentny' gdyby samochód potrącił kogoś.
    > Jestem pewien że wiedziałby kto prowadził. :(

    potracenie kogos raczej trudniej przeoczyc niz fakt ze ktos zrobil
    ci fotke, nieprawdaz?

  • 46. Data: 2011-12-29 16:58:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/29/2011 3:40 AM, PesTYcyD wrote:

    > Dobre ;) Ciekawe co wskórał?

    Pewnie umarło śmiercią naturalną.
    SM za odmowę wskazania kierującego (co w tym liscie jest wyraźnie
    napisane) karać nie może, więc sprawę powinni przekazać policji, ta
    powtórzyć to samo, potem wysłać mandat ze niewskazanie komu sie
    powierzyło pojazd, potem skierować sprawę do sądu.

    Ale tego pewnie się juz nikomu robic nie chciało.

  • 47. Data: 2011-12-29 17:01:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/29/2011 5:01 AM, AZ wrote:

    > Sam wiecej nic nie powiem bo po prostu obilo mi sie to gdzies o uszy a
    > szukac teraz nie mam czasu.
    >
    > Anyway - zakladanie w planie budzetu gminy jakiegos konkretnego dochodu
    > z fotoradarow jest CHORE.

    bo?

  • 48. Data: 2011-12-29 17:04:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/29/2011 7:13 AM, RadoslawF wrote:

    > Gdyby samochód kogoś potrącił to szukali by winnego nazajutrz
    > a nie po kilku miesiącach.
    > Ja nie pamiętam co robiłem miesiąc temu a notatek czy pamiętnika
    > nie prowadzę.

    a prawo o ruchu drogowym takowy obowiązek na ciebie nakłada.
    nie określa formy pamiętania. Możesz to robić w dowolny sposób, byle
    skutecznie. forma pamiętnika jest równie dobra jak każda inna.

  • 49. Data: 2011-12-29 17:06:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/29/2011 7:46 AM, spp wrote:
    > Bo ma wskazać kierującego pojazdem a nie kilku innych (w szczególności
    > jak często się to zdarzało iż lista potencjalnych prowadzących byłą
    > zgodna z listą płac w zakładzie pracy)?

    No nie do końca.
    Ma wskaząc komu dał samochód. Kierujący musi się przyznać sam, że to on.

  • 50. Data: 2011-12-29 17:06:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/29/2011 7:53 AM, Kris wrote:

    > A pracodawca ma obowiązek prowadzić ewidencję komu i kiedy powierzył
    > firmowy samochód?

    zdaje sie, ze po jakiejs tam nowelizacji i rozporzadzeniu, tak.