  • 1. Data: 2011-12-28 13:47:34
    Temat: Lotto 72606
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    i wyslalem w dobrzej wierze sadzac iz w koncu dobry konkurs
    prowadzony przez uczciwa firme lotto

    ale gdzie tam
    sytuacje przypomina dosc mocno naglosniona swego czasu sprawe naciagania na
    kolejne sms i obietnice
    wygranej przez znana na lamach tv i forum firme

    jakie lotto stosuje praktyki
    ok 3-5 sms dziennie jesli juz ich nie wysylasz, oni ci je wysle
    a obiecuja:

    -2000pkt o tyle mozesz zwiekszyc swoje szanse na renault , wystarczy wyslac
    sms by odebrac premie
    - tak, to jest szansa dla wlasciciela nr by wygral 50tys wyslij tak czekamy
    na ciebie
    - jesli ci zalezy na wygranej wyslij sms, czekamy na ciebie
    - jesli n ie wyslesz tweraz 1 sms o tresci taj utracisz szanse na 50tys
    - odbierz swoj bonus 10tys pkt nie zwlekaj wyslij sms
    - mamy pewna informacje ze... moze zostac laureatem i wygrac 50tys, wyslij
    sms CHCE

    I TAK w kolko schemat sie powtarza...
    wszedzie grozby, utracisz, nagabywanie wyslij 3 razy dziennie
    jak na firme Lotto bardzo mi sie to nie podoba

  • 2. Data: 2011-12-28 13:51:37
    Temat: Re: Lotto 72606
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    A w domu wszyscy zdrowi ?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-12-28 13:52:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:
    > i wyslalem w dobrzej wierze sadzac iz w koncu dobry konkurs
    > prowadzony przez uczciwa firme lotto

    Kazde wytlumaczenie jest dobre. Wyslales bos naiwny i tyle.

    Bym zapomniales - piles, nie pisz.

    --
    Artur

  • 4. Data: 2011-12-28 13:57:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2011 14:47, Kris_Poland pisze:
    > i wyslalem w dobrzej wierze sadzac iz w koncu dobry konkurs
    > prowadzony przez uczciwa firme lotto

    No i jaki to ma związek z prawem? No chyba że chcesz się dowiedzieć, jak
    mógłbyś zostać ubezwłasnowolniony za niedorozwój umysłowy ;)