  • 11. Data: 2006-11-30 13:48:47
    Temat: Re: mandat za parkowanie na postoju taksowek?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:4s3owpfy9awo$.16dh3o7i9h5wg.dlg@40tude.net...

    > Spotkałeś sie kiedyś z postojem, który na początku miałby znak
    > nieprzekreślony? Bo ja nie. Wszystkie jakie znam zaczynają się od
    > przekreślonego.

    spojrz na to z pozycji klienta, a nie kierowcy, przekreslony oznacza
    dokladnie koniec postoju a nie poczatek

  • 12. Data: 2006-11-30 13:52:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > PoRD art. 45.1.4 zdanie "w sposób niezgodny z przeznaczeniem"

    dosc szerokie to pojecie i ten punkt, mozna tam bardzo duzo wcisnac

  • 13. Data: 2006-11-30 14:22:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    scream <n...@p...pl> w

    > Spotkałeś sie kiedyś z postojem, który na początku miałby znak
    > nieprzekreślony?

    Tak, te przeważają ;)

    > Bo ja nie. Wszystkie jakie znam zaczynają się od
    > przekreślonego.

    Gdybyś nie wyciął: ...postój *kończy się* 20 metrów *przed znakiem*
    początku.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2006-11-30 15:24:37
    Od: m...@g...com

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > spojrz na to z pozycji klienta, a nie kierowcy, przekreslony oznacza
    > dokladnie koniec postoju a nie poczatek

    Trzeba na to spojrzeć od strony przepisów: przekreślony: D20 - koniec
    postoju. Nieprzekreślony: D19 - początek postoju.

    A czemu się je utarło stawiać w całym kraju odwrotnie, nie wiem :)

    p. m.

  • 15. Data: 2006-11-30 15:35:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A czemu się je utarło stawiać w całym kraju odwrotnie, nie wiem :)

    jak juz pisalem, stoja prawidlowo, te znaki nie sa ustawiane dla
    kowalskiego jadacego ulica, tylko dla taksowkarzy i klientow

  • 16. Data: 2006-11-30 19:29:01
    Od: m...@g...com

    szerszen wrote:

    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > jak juz pisalem, stoja prawidlowo, te znaki nie sa ustawiane dla
    > kowalskiego jadacego ulica, tylko dla taksowkarzy i klientow

    Wtedy by Kowalskiego jadącego ulicą nie obowiązywały.

    Poza tym nie wiem czy tak prawidłowo. Dla mnie logiczne że koniec czegoś
    stawia się tam, gdzie coś się kończy, a początek czegoś tam gdzie to coś
    się zaczyna.

    p. m.

  • 17. Data: 2006-12-01 04:18:11
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Artur Golański napisał(a):
    > PoRD art. 45.1.4 zdanie "w sposób niezgodny z przeznaczeniem"

    raczej niestosowanie się do znaku

    KG

  • 18. Data: 2006-12-01 06:59:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 14:47:34 +0100, szerszen napisał(a):
    > logika jest dobra, tylko wszyscy patrza na te znaki z pozycji kierowcy, a

    A dla kogo są te znaki? Bo zdaje się że dla kierowców :)
    Ciekawe co za pacan wymyślił to odwrotne stawianie tego jednego znaku...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 19. Data: 2006-12-01 07:54:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Wtedy by Kowalskiego jadącego ulicą nie obowiązywały.

    a co kowalskiego jadacego samochodem obchodzi postoj taksowek ;)

    > Poza tym nie wiem czy tak prawidłowo. Dla mnie logiczne że koniec czegoś
    > stawia się tam, gdzie coś się kończy, a początek czegoś tam gdzie to coś
    > się zaczyna.

    i tak jest, odpowiedz sobie na proste pytanie, gdzie stoi pierwsza
    taksowka :)

  • 20. Data: 2006-12-01 07:55:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A dla kogo są te znaki? Bo zdaje się że dla kierowców :)

    tak, kierowcow taksowek

    > Ciekawe co za pacan wymyślił to odwrotne stawianie tego jednego znaku...

    nie znaki sa odrotnie ustawione tylko myslisz z poziomu zwyklego kierowcy
    a powiniens odwrotnie, bo w sumie nie dla ciebie sa to znaki