    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat za jazde bez waznego biletu
    Date: Thu, 15 Apr 2004 12:37:52 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@195.150.162.92

    news:c5ljvu$4v0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Widzisz, całego problemu by nie było gdybys przyjęła wezwanie od
    kontrolera
    > i w ciągu 7 dni je wpłaciła (jest zazwyczaj taniej)

    Moze... Ale problem polega na tym, ze ja uwazam, ze nie zasluzylam na pelna
    kare... Fakt, nie dopilnowalam terminu biletu, ale mialam go... zaplacilam
    za niego. A majac bilet miesieczny na prawde nie mysli sie o biletach
    wsiadajac do autobusu...

    Dlatego chcialam zaplacic kare, ale nizsza... Ale z kanarem nie dalo sie
    dogadac.

    > Na ile sie orientuję w większości miast w Polsce kontrolą biletów i
    > windykacją należności zajmują się firmy zewnętrzne...

    To czemu na ichnich legitymacjach widnieje nazwa komunikacji miejskiej? Po
    to, zeby podroznych w blad wprowadzic czy co?

    > Zadzwoń do wlasciwej firmy komunikacyjnej i popros o telefon kontaktowy do
    > firmy kontrolerskiej i z nimi rozmawiaj.

    No dobrze... Zadzwonie i co mam im powiedziec? Ze powinni wyslac a nie
    doszlo? Czy, ze maja nie ten adres? Cholera... A gdybym nic nie zrobila? To
    jak mi udowodnia, ze ten list w ogole do mnie wyszedl? Albo, ze przyszedl?

    > btw. Może byś podała o jakie miasto chodzi, łatwiej by mi było coś odpisac
    > :-)

    Warszawa

    Kania