  • Data: 2004-04-15 09:15:09
    Temat: Re: mandat za jazde bez waznego biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem polega na tym, ze nie wiem co bylo w tym liscie. Moje proby
    kontaktu
    > z komunikacja miejska w miescie, w ktorym zlapal mnie kanar nie przynioslu
    > zadnego skutku. Wyglada na to, ze maja tam niezly balagan.

    Widzisz, całego problemu by nie było gdybys przyjęła wezwanie od kontrolera
    i w ciągu 7 dni je wpłaciła (jest zazwyczaj taniej)

    > Jedyne czego sie dowiedzialam, to to, ze sama komunikacja miejska nie
    > zajmuje sie sciaganiem naleznosci, tylko oddaja je jakiejs firmie.

    Na ile sie orientuję w większości miast w Polsce kontrolą biletów i
    windykacją należności zajmują się firmy zewnętrzne...

    > I co ja mam teraz zrobic? Scigac ta firme? Ukladac sie z komunikacja
    > miejska? Nic nie robic?

    Zadzwoń do wlasciwej firmy komunikacyjnej i popros o telefon kontaktowy do
    firmy kontrolerskiej i z nimi rozmawiaj.

    btw. Może byś podała o jakie miasto chodzi, łatwiej by mi było coś odpisac
    :-)

    pdr
    Olo