  • Data: 2004-04-15 23:47:01
    Temat: Re: mandat za jazde bez waznego biletu
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c5mnhp$2cq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > miejska...Zaden

    > Chetnie, o dowolna kwote.

    To ja sie z Toba zaloze o 100zl. (zebys nie mial duzych strat), ze w
    Gorzowie kanary spisza "na gebe". Znam osobe, ktora podala dane z kosmosu i
    dostala kwitek od kanarow. Wiec nie badz taki pewny. Ponadto czesto widze ze
    kanary w moim miescie gdy prowadza kontrole w pojezdzie, to młode osoby
    ktore nie maja waznego biletu puszczaja wolno (proszą aby wysiadac na
    nastepnym przystanku).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski