  • Data: 2003-10-19 14:52:05
    Temat: Re: mandat, pieszo na czerwonym świetle
    Od: "Bob" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale Ty nie jesteś reprezentatywny.Zapytaj np. rodziców czy są za czy
    przeciw
    > karaniu mandatami za przechodzenie lub przejeżdżanie na czerwonym świetle.

    > Powtórzę-nie jesteś reprezentatywny. Poczekaj z sądem do czasu aż za
    ciężko
    > zarobione pieniążki kupisz sobie samochód a "ktoś" Ci go rozwali.
    Zobaczymy
    > wtedy czy będziesz za tym aby ten "ktoś" pozostał bezkarny.
    > Świat już jest tak zorganizowany że za złamanie prawa grozi kara czy Ci
    się
    > to podoba czy nie.

    Tak ja widziałem jak w UE jechali ludzie na podwójnej ciągłej z ciągnikiem
    rolniczym i go nie wyprzedzali!!!
    Zaboczysz za pare lat będzie to samo u nas...ciężkie czasu ciężko się
    oddycha...wszędzie podatki...

    Pozdrawiam...

    państwo powinno być sprawiedliwe, ale też rozsądne bo inaczej ludzie tracą
    szacunek...nie wspomne o "okradaniu fiskusa"...połowa ludzi tak robi i co?
    państwo pasożytnicze jest zawsze biedne i zadłużone...a tracą ludzie...