  • Data: 2003-10-19 16:17:53
    Temat: Re: mandat, pieszo na czerwonym świetle
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Bob" <m...@o...pl> popełnił 19 paź 2003 na pl.soc.prawo utwór
    news:bmu8eh$nvk$1@news.onet.pl:

    > Tak ja widziałem jak w UE jechali ludzie na podwójnej ciągłej z
    > ciągnikiem rolniczym i go nie wyprzedzali!!!
    Wiesz, w jednym z krajów UE, nie wiedzieć czemu, ludzie po prostu uważają,
    że jeżeli ktoś namazał taką podwójną ciągłą, to widocznie z sensem
    i w jakimś celu. Na przykład ich bezpieczeństwa. I w większości przypadków
    się to sprawdza.
    Nie mitologizowałbym jednak praworządności owej nacji,
    wszak Polizei istnieje tam, i na brak pracy nie narzeka,
    nie tylko z powodu Polaków i Turków.

    A w sprawie opisywanej w wątku obie strony wykazały się brakiem rozsądku.
    Autor- bo wlazł na czerwonym na oczach SM czym być może _zmusił_
    ich do reakcji
    SM- bo w okolicznościach opisanych (0 ruchu, sygnalizacja nie widzieć
    czemu o tej porze w trybie dziennym) szczególna skrupulatność w udzielaniu
    pouczenia byłaby wytarczającą karą ;)

    No chyba że autor wątku nie opisał wszystkiego i czymś sobie zasłużył na
    50zł (BTW czy to najwyższa kara za to wykroczenie?)

    --
    pozdro
    poreba