  • Data: 2006-02-05 22:04:50
    Temat: Re: mandat-fotoradar-niezgodność z prawem
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 03 Feb 2006 16:35:00 +0100, Artur Golanski napisał(a):

    > Co to znaczy podważa ? Wydał taki wyrok ? Podasz sygnaturę akt ?
    Taką tezę postawił inicjator, a nikt potem nie zaprzeczył (a i mnie coś z
    telewizorni się kołacze): SN uznał za niezgodne z ustawą rozp. ministra
    dające SM prawo do nakładania madatów za przekroczenie prędkości.
    O ile powyższa teza jest prawdziwa (a nie przekręcona przez "zasłyszenie"
    lub "interpretacje" dziennikarskie) to podstawa działania SM jest
    identyczna jak pismo skarbnika UM, że "mandaty trzeba nakładać bo kasa
    pusta"
    A co do prawomocności mandatów: czy prawomocny będzie mandat (a mogę
    mandaty nakładać w ściśle określonych ustawą przypadkach) nałożony przeze
    mnie na Ciebie za ... brak delimitera sygnaturki? (który w Twojej
    odpowiedzi wcale niepotrzebny, ale mniejsza o to)

    PS. nie do wszystkich cancel dojdzie, tyle litrówk zrobić!

    --
    pozdro
    poreba