  • Data: 2004-09-11 11:10:12
    Temat: Re: mandat <foto> czy wazny po 40 dniach?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:chueta$k8a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Niewielki szanse na przedawnienie. Sąd wyda wyrok nakazowy bez
    > przeprowadzenia rozprawy.
    > Przedawnienie ściągalności grzywny orzeczonej przez Sąd następuje po
    trzech
    > latach.

    Dziwne, mozliwe ze cos sie zmienilo. Bo w moich przypadkach sad wydawal
    wyrok zaoczny po przeprowadzeniu rozprawy, ktory to wyrok nie mogl byc
    prawidlowo doreczony (proby podejmowal komornik sadowy) i po 2 latach od
    domniemanego popelnienia wykroczenia proby wyegzekwowania sie konczyly. Nie
    bardzo wiem skad te 3 lata, bo ja zylem w przekonaniu, ze jesli ktos dopusci
    do uprawomocnienia sie wyroku, to jest to 10 lat, ale fachowcem w tej
    dziedzinie nie jestem.

    marekz