  • 11. Data: 2006-05-29 13:15:53
    Temat: Re: mandat 250zl + 6ptk brak odwolania
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    no dobra moze i jestem winny, ale kara nie jest wspolmierna do mandatu ?
    nie uwazacie ?powinienem dostac z innej taryfy mandacik a nie ..... fuck
    ludzie

  • 12. Data: 2006-05-29 13:18:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bartek napisał(a):
    > a mandat jest niezgody z trescia nie ma czegos takiego?art9 nie dotyczny
    > drogi wewnetrznej ?

    A czytasz to co piszą ludzie? Czy czytasz tylko to co ci odpowiada?
    Przeczytaj to co napisał Otto von Falkenstein.
    Ważne że czyn był wykroczeniem, a nie to że został błędnie zakwalifikowany.

    > czy mozna to rozpatrywac tak jakbym sporzadzil umowe z kims, i ktos by mi
    > napisal ze sprzedaje lamborigni a dalby malucha ?chyba umowa jest w tym
    > momencie niewazna?

    A co ma piernik do wiatraka ? A taka umowa i tak byłby ważna.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 13. Data: 2006-05-29 13:23:34
    Od: "Nostradamus II" <l...@p...fn>

    > bartek napisał(a):
    >
    > [ciach ...]
    >
    > Nie dociera do ciebie że po zawodach było w chwili kiedy mandat przyjąłeś ?

    On jest twardy jak beton. Ze dwa miesiące temu też się obrażał jak mu prawde w
    oczy sypnąłem.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2006-05-29 15:51:52
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał:

    >A co ma piernik do wiatraka ?
    Chłopie, daj sobie spokuj - facet sobie jaja z ciebie robi.

    Przeczytaj jego listy na pl.soc.prawo:
    Subject: Re: 250zl + 6ptk + brak odwololania od decyzji sadu ?
    Date: Thu, 25 May 2006 11:47:04 +0200
    Subject: mandat 250zl + 6 ptk + brak odwolania ?