  • 1. Data: 2005-05-19 07:08:18
    Temat: mam pytanie o kodex pracy
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    czesc
    mam takie pytanko czy w kodeksie pracy jest takie cos jak jakis doatkowy
    dzien urlopu dla pracownika ktory studiuje i ma w dany dzien egzamin? i jest
    zatrudniony jako starzysta.

  • 2. Data: 2005-05-19 07:59:06
    Temat: Re: mam pytanie o kodex pracy
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> napisał w
    wiadomości news:d6hear$oc0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > mam takie pytanko czy w kodeksie pracy jest takie cos jak jakis doatkowy
    > dzien urlopu dla pracownika ktory studiuje i ma w dany dzien egzamin? i

    A dlaczego nie chce się temu studentowi samemu zapytać, tylko się bratem z
    podstawówki wysługuje?

    vertret

  • 3. Data: 2005-05-19 17:32:27
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

> [...]
    doatkowy
    > dzien urlopu dla pracownika ktory studiuje i ma w dany dzien

    Stażysta co miesiąc osobiście stawia się w urzędzie pracy, więc przy
    okazji może zapytać, ponadto przed rozpoczęciem stażu powinien był
    uzyskać informacje o swoich prawach i obowiązkach od pracownika PUP.
    W każdym miesiącu odbywania stażu stażysta ma prawo do 2 dni wolnych
    (zgodnie z obowiązującymi przepisami).
    Na egzaminy i naukę nie są przewidziane zwolnienia.

    wa

  • 4. Data: 2005-05-20 09:46:18
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Dnia Thu, 19 May 2005 19:32:27 +0200, wektor <w...@i...pl> napisał:

    > Na egzaminy i naukę nie są przewidziane zwolnienia.

    Z wyjątkiem sytuacji kiedy zakład pracy kieruje pracownika na
    dokształcanie. Wtedy dostaje tzw. urlop szkoleniowy. Zazwyczaj umowie o
    urlop szkoleniowy towarzyszy klauzula, ze pracownik nie wypowie umowy o
    prace przez okreslony czas np. 3 lata.
    Jesli zwolni sie przed upływem tego okresu musi zwrócić kase za urlop
    szkoleniowy.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 5. Data: 2005-05-20 16:56:28
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    napisał w wiadomości

    > Z wyjątkiem sytuacji kiedy zakład pracy kieruje pracownika na
    > dokształcanie.

    Szkoda, że nie przeczytałeś ze zrozumieniem postu wstępnego. Jego
    autor nie jest pracownikiem, tylko odbywa staż. A to nie jest to samo.

> [...]
    umowy o
    > prace przez okreslony czas np. 3 lata.
    > Jesli zwolni sie przed upływem tego okresu musi zwrócić kase za

    Wszystko to prawda, ale dotyczy pracownika, a nie stażysty.

    wa

  • 6. Data: 2005-05-20 17:13:07
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,

    Stażysta może skorzystać z 2 dni wolnych za każdy miesiąc odbywania
    stażu. Na skorzystanie z dni wolnych nie musi prosić o zgodę w
    zakładzie pracy, w którym odbywa staż, ani uzgadniać terminu.
    Wystarczy tylko, że poinformuje swego opiekuna, np. "jutro i pojutrze
    będę korzystał z dni wolnych" i wpisze w liście obecności "wolne".
    Z dni wolnych może korzystać pojedynczo, po dwa lub łącznie ze
    wszystkich na koniec stażu.
    Taką informację uzyskałam w urzędzie pracy.

    wa

  • 7. Data: 2005-05-20 23:06:12
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z dni wolnych może korzystać pojedynczo, po dwa lub łącznie ze
    > wszystkich na koniec stażu.
    > Taką informację uzyskałam w urzędzie pracy.

    dzieki to mnie najbardziej zainteresowalo, chociaz jest of topic. a co do
    tych wolnych na nauke to taki jeden staram mi sie wcisnac taka scieme :)

  • 8. Data: 2005-05-20 23:07:20
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

> [...]
    > zakładzie pracy, w którym odbywa staż, ani uzgadniać terminu.
    > Wystarczy tylko, że poinformuje swego opiekuna, np. "jutro i pojutrze

    a btw wiesz moze jaki to paragrafik bo na 1000% jak to powiem ze tak chce
    sobie wziac wolne ot tak to albo mnie zabija :) albo powiedza ze mam sie
    gonic.

  • 9. Data: 2005-05-24 08:59:44
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> napisał w
    wiadomości news:d6lqt6$91f$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    chce
    > sobie wziac wolne ot tak to albo mnie zabija :) albo powiedza ze mam

    Odpowiedni "paragrafik" znajdziesz w tej ustawie:
    http://www.apraca.pl/szgr/ustawa.html

    wa

  • 10. Data: 2005-05-25 00:59:40
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

> [...]
    > chce
    > sie
    >
    > Odpowiedni "paragrafik" znajdziesz w tej ustawie:

    dzieki ale moze wiesz ktory to dokladniej, bo juz w miedzy czasie wertowalem
    ta ustawe i jakos nie znalazlem :(