  • Data: 2005-08-14 06:50:33
    Temat: Re: mam już tego dość
    Od: szyja <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Aug 2005 23:43:16 +0200, Beniamin napisał(a):

    > Najpoważniejszym skutkiem rozwodu będzie wstrząs dla twojego dziecka,
    > mogący nieść poważne skutki dla jego przyszłości - podatność na choroby
    > psychiczne i somatyczne, problemy z nawiązywaniem i utrzymaniem
    > przyjani, problemy w jego przyszłym związku i wiele wiele więcej. W
    > czasie wielomiesięcznych (czasem wieloletnich) sporów, stresów i
    > konfliktów łatwo o tym zapomnieć.

    Dzięko jest już prawie dorosłe (ma ok 17 lat - sorry ze zapomniałem dodac).
    Poza tym ona (crka) widzi co sie dzieje.

    > Pozostałe skutki będą raczej standardowe:
    > - przyznanie opieki nad dzieckiem matce
    > - alimenty na dziecko (kilkaset zł)
    > - jeśli żonie pogorszą się warunki życiowe po rozwodzie, to także
    > alimenty dla żony (też zazwyczaj kilkaset zł)
    >
    > Jeśli się nie dogadasz z żoną, czeka cię jeszcze:
    > - bardzo drogi sądowny podział majątku,
    > - utrudnianie kontaktów z dzieckiem,
    > - inne szykany porzuconej kobiety.

    Wcześniej mówila (bardzo kręci) ze sie zgadza na dogadanie ale wlasnie
    wczoraj stwierdziła ze nie.
    Ja naprawde jestem zdecydowany złożyć wniosek jak najszybciej i przeciąć
    wreszcie tego wrzoda.