  • Data: 2011-05-30 14:00:09
    Temat: Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
    Od: "amk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:irvdkm$d5b$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "amk" <a...@o...pl> napisał

    > Czy takie same wątpliwości masz w odniesieniu do egzaminów zdawanych w
    > toku edukacji? A co z egzaminami przy przyznawaniu rozmaitych uprawnień
    > zawodowych?

    Oczywiście, że mam wątpliwości, co nie oznacza, że można się odwoływać od
    wyniku testu, tylko dlatego, że zdarzyło się coś nieprzyjemnego. Ale należy
    brać poprawki na to co sadzimy o ludziach, którzy nie zdali matury, lub nie
    ukończyli studiów. Może są zbyt podatni na stresujące wpływy otoczenia.
    Powiem więcej, jeśli chodzi o mnie, to od mojej predyspozycji w danym dniu,
    od ciągu wydarzeń, zależy czy dana sytuacja mnie wkurzy czy rozśmieszy : -)
    AK.