  • Data: 2011-05-30 13:21:50
    Temat: Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-30 14:33, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Jeden z moich znajomych prezentowal kiedys podobne myslenie.
    >
    > Dostal dosc zlosliwej formy raka, ledwo uszedl z zyciem (terapie
    > sfinansowalo panstwo), a i poglad na swiat co do "doboru naturalnego" i
    > "ludzkiego milosierdzia" mu sie zmienil.

    Dodam jeszcze coś bardzo brutalnego.
    "Z punktu widzenia społeczeństwa" lepiej jest (bardziej się opłaca)
    odpuścić (stracić) jednego "statystycznego" hemofilika (trudno, strata,
    bywa), niż pozwolić za publiczne pieniądze rozmnażać się dziesięciu
    pedałom/dziwkom/ćpunom.

    (A tak na marginesie - pierwotnie, w cytowanym wyżej akapicie, pisałem o
    nieudacznikach, a nie o ludziach pokrzywdzonych przez los. Wszak można i
    cegłą w drewnianym kościele...)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.