  • Data: 2011-05-28 18:51:50
    Temat: Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-28 20:03, amk pisze:

    > Czy aby na pewno trzeba być małżeństwem, by płodzić dzieci? A są ludzie

    Nie, nie trzeba. Jak mawiał nieodżałowany porucznik Borewicz - tego nie
    robi się obrączką.
    A w jakim celu zawiera się małżeństwo?

    > pokrzywdzeni takim przepisem. Przypomina to przepis z czasów II wojny
    > światowej, gdy rządzili w Europie wiadomo kto....

    Teraz też rządzi w Europie wiadomo kto i pozwala, żeby dwóch pedałów
    adoptowało dzieci i wychowywało, oczywiście na pedałów. Pedały
    wszystkich krajów - łączcie się (w pary)!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.