  • Data: 2004-12-27 17:49:14
    Temat: Re: malowanie włosów w gimnazjum
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Jotte napisał(a) w wiadomości

    > Rozumiem Twój pogląd i masz do niego prawo.
    > Tylko pamiętaj, że to (na szczęście) jedynie Twój pogląd, a nie prawo.

    A to że na szczęcie to twój pogląd.

    > Owszem, niekiedy są. Byle nie stały się off-topikiem.
    > Ale rzeczony aspekt zamiast być tylko dygresją na pl.soc.prawo mógłby być
    > tematem na pl.soc.edukacja lub pl.soc.edukacja.szkoła
    > Przecież te grupy i tak są prawie martwe, a to by je może nieco ożywiło?

    Mnie interesuje właśnie prawo, gdyż jestem prawnikiem.
    Po prostu nie wytrzymałem poprawności politycznej poprzedników o tyle. Skoro oni
    mogli wyrazić pogląd ze ustanowienie zakazu kolorowania włosów jest bzdurne, to
    czemu ja nie mogę wyrazić swojego stanowiska iż jest całkiem słuszne i prowadzi
    do dobrych rezultatów.
    Zresztą troszkę przesadzacie: jest również dyskusją o prawie rozmowa o
    uzasadnieniu określonych przepisów czy też efektów jakie określone przepisy
    osiągną.

    --
    JOHNSON :)