  • 11. Data: 2008-10-22 22:52:19
    Temat: Re: malowanie samochodu w barwy policyjne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:2d190c62-4f69-4cde-a01c-14766e4af384@d45g2000hs
    c.googlegroups.com...
    On 22 Paź, 17:24, "Wonglik" <k...@...pl> wrote:

    Chodzić nie może, bo to samo w sobie jest wykroczenie i mundur ulega
    przepadkowi.

  • 12. Data: 2008-10-23 05:35:13
    Od: mauser50 <m...@-...com>

    Wonglik pisze:
    > Legalne jest malowanie samochodu tak, by przypominał radiowóz? Pytam, bo
    > widziałem Volkswagena Transportera jakiejś firmy ochroniarskiej
    > pomalowanego na granatowo, z białymi pasami i napisami, tak że oprócz
    > braku koguta prawie niczym nie wyróżniał się od radiowozu.

    Ale obecnie są granatowe radiowozy wycofywane ponieważ zgodnie z
    dyrektywą UE mają być srebrne.

    Z poważaniem mauser50

  • 13. Data: 2008-10-23 06:53:01
    Od: jans <j...@f...pl>

    Na tPapkin pisze:

    > POLICE
    >
    > to takie miasto, chyba kolo szczecina? Moze taki mozna :) W koncu mozesz
    > byc fanem tego miejsca!

    Na tablicy może byc tylko pięc liter.
    Jans

  • 14. Data: 2008-10-23 07:36:52
    Od: "BETON" <p...@p...onet.pl>

    Widziałem ostatnio motocykl przerobiony na wersje policyjną...jeździł nią ciwil
    Na owiewce z przodu- wielkimi literami POLICE a pod nią "zakłady azotowe"

    moze to jest jakiś pomysł ?
    POLICJA-
    -szuka chętnych do pracy-

  • 15. Data: 2008-10-23 12:28:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Easy pisze:

    > temat cwiczony wiele razy na innej grupie.
    >
    > Nie mozna

    Czyżby?

    > nie pamietam dokładnie ktory to paragraf, ale zabrania uzywania oznaczen
    > policji oznaczen, czyli zarówno malunku jak i nazwy własnej napisanej
    > szczególna czcionka.

    Oznaczenia - tak. Kolor karoserii - niby gdzie?

    [ciach]

    > A nawet jesli w "miedzyczasie" przepis sie zmienił na tyle ze nie ma
    > zakazu, to i tak cos sie znajdzie zeby odpokutowac.. moze brak
    > legalizacji na gasnicy, moze za słaby bieznik..

    Niekoniecznie ;)

  • 16. Data: 2008-10-23 12:33:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2008 08:53:01 +0200, jans napisał(a):

    > Na tablicy może byc tylko pięc liter.

    P0 LICE

    --
    best regards,
    scream

  • 17. Data: 2008-10-23 15:20:57
    Od: "Wonglik" <k...@...pl>

    > P0 LICE

    Nie pozwalają, więc trzeba było improwizować
    http://www.verso.pl/lu/p0_lcia.jpg