  • 1. Data: 2002-12-30 11:46:48
    Temat: magisterium a prawo
    Od: "Homomorfizm" <s...@g...pl>

    witam wszystkich pierwszy raz

    jestesmy w trakcie realizowania serwisu plagiatowego (nie mylic z
    plagiat.pl) i mam prosbe odnosnie scigania przez prawo ludzi, ktorzy pisza
    lub kupuja; niestety w archiwum nie udali mi sie znalesc

    pozdrawiam

    PS portal.fr.pl jeszcze nie dziala, gdyz przygotowujemy tresc, jesli ktos
    chcialby sie zaangazowac to bardzo prosze

  • 2. Data: 2002-12-30 11:57:11
    Temat: Re: magisterium a prawo
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : jestesmy w trakcie realizowania serwisu plagiatowego (nie mylic z
    : plagiat.pl) i mam prosbe odnosnie scigania przez prawo ludzi, ktorzy pisza
    : lub kupuja; niestety w archiwum nie udali mi sie znalesc

    a jak brzmi prośba?

  • 3. Data: 2002-12-30 12:06:34
    Od: "Homomorfizm" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    faktycznie, przepraszam - gdzie znajde aktualne informacje jak wyglada
    sytuacja prawna pisania i kupywania prac magisterskich i innych pochodnych

  • 4. Data: 2002-12-30 12:07:59
    Od: "Homomorfizm" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Homomorfizm" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości

    sytuacja prawna osob, jeszcze raz przepraszam :)

  • 5. Data: 2002-12-30 12:14:21
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 6. Data: 2002-12-30 12:25:03
    Od: "Homomorfizm" <s...@g...pl>

> [...]
    > leniwym osobnikom prace magisterskie, to to jest nieuczciwe i powoduje, że
    > mamy w polsce mnóstwo niedouczonych bezmózgowców

    sens jest aby przekazac cala prawde o tych wszystkich pseudo-serwisach, tj.
    pokazac jak dzialaja takie serwisy, jakie stosuja metody przy "tworzeniu"
    prac magisterskich, jak to wykryc, dlaczego nie nalezy korzystac z takich
    serwisow itp., nie zamierzam podsuwac zadnych prac magisterskich ani
    wskazywac palcem; duza czesc osob zostala oszukana przez takie serwisy i
    rowniez to chcemy pokazac - musze sie do tego przyznac ale znam wiele osob
    piszacych i kupujacych wiem znam to doswiadczenia (nigdy nie pisalem zadnych
    prac)

  • 7. Data: 2002-12-30 12:42:41
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > leniwym osobnikom prace magisterskie, to to jest nieuczciwe i powoduje, że
    > mamy w polsce mnóstwo niedouczonych bezmózgowców

    Nie przesadziłeś :(((

    > (no może trochę przesadziłem :) )

    Korzystanie z prac, w formie literatury, napisanych przez innych ludzi,
    owszem popieram,
    ale kopiowaniu i kupowaniu jestem przeciwny, a z doświadczenia wiem że jest
    to bardzo
    częsta metoda uzyskania dyplomu.

    Pozdrawiam

    Darek