  • 31. Data: 2012-10-29 18:21:14
    Temat: Re: lotto zaklady z kolegami i umowa
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    CPL wrote:
    > Użytkownik "Jarosław Bomba" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > I tyle zobaczą notatriusza :) Za 25 baniek bym pojechał na wieczne
    > wakacje do Argentyny bez szans na ekstradycję :)

    no co ty...

    zaraz dostaniesz pozew od szefa czy szefowej gildii notariuszy.

    to sa ludzie bez skazy.

  • 32. Data: 2012-10-29 18:50:07
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 29 października 2012 (13:59:43) napisano:

    > Wymyślanie systemu do gry losowej? Wiem co to -- czysty idiotyzm.

    O ile zadzam się z Tobą, to wyjaśnię:

    Kolega miał na myśli "zakład systemowy", w rozumieniu Lotto - czyli
    możliwość wysłania kuponu ze skreślonymi (na przykład) 8 liczbami,
    który de facto jest odpowiednikiem wysłania kuponów ze wszystkimi
    możliwymi kombinacjami tych 8 liczb.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 33. Data: 2012-10-29 18:50:58
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 28 października 2012 (13:16:16) napisano:

    > Chcę grać z kolegami systemem w lotto. Składamy się wspólnie na kupon,
    > kserujemy go dla każdego, a oryginał deponujemy w kasetce w biurze.

    Który z Was czyta Chmielewską ? :>

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 34. Data: 2012-10-29 19:54:47
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "dude" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > biurze.
    > Jak powinna wyglądać umowa, żeby w przypadku ewentualnej wygranej nie było
    możliwości, że ktoś zwieje z wygraną.

    Skombinujcie kasetkę zamykaną na tyle kłódek, ilu Was jest.
    Kupon deponujecie w kasetce, zamykacie i każdy ma po jednym kluczu.

    Tak, wiem, że któryś może uciec z kasetką i iść z nią do ślusarza...
    ;-)

    Piotr

  • 35. Data: 2012-10-30 08:54:57
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-29 19:54, PiotRek pisze:
> [...]
    > Kupon deponujecie w kasetce, zamykacie i każdy ma po jednym kluczu.
    >
    > Tak, wiem, że któryś może uciec z kasetką i iść z nią do ślusarza...

    Może skrytka bankowa z uprawnieniem tylko do łącznego otwarcia?

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2012-10-30 09:15:24
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu niedziela, 28 października 2012 13:16:23 UTC+1 użytkownik dude napisał:
    > Chcę grać z kolegami systemem w lotto. Składamy się wspólnie na kupon,
    >
    > kserujemy go dla każdego, a oryginał deponujemy w kasetce w biurze.
    >
    > Jak powinna wyglądać umowa, żeby w przypadku ewentualnej wygranej nie było
    >
    > możliwości, że ktoś zwieje z wygraną.
    >
    > Oczywiście, że to wiara w bajki, ale chcę podejść profesjonalnie nawet do
    >
    > takiej bzdury :)
    >
    > Wystarczy coś w stylu:
    >
    > Niniejszym oświadczam iż ewentualna wygrana zostanie podzielona po równo
    >
    > pomiędzy następujące osoby-tutaj lista:
    >
    > Imię nazwisko, PESEL, podpis
    >
    > ?

    Niech każdy gra ze swoimi numerami, nie bawić się w spółki.
    Kobity i dzieciaki też mogą wysłać te same numerki i uczciwy podział
    szlag trafia.

    Andrzej.

  • 37. Data: 2012-10-30 10:29:21
    Od: "dude" <c...@m...pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]

    >Niech każdy gra ze swoimi numerami, nie bawić się w spółki.
    >Kobity i dzieciaki też mogą wysłać te same numerki i uczciwy podział

    Kolejny biedak, co nigdy nie skreślił więcej niż 6 liczb na jednym
    blankiecie, a wypowiada się w roli eksperta.

  • 38. Data: 2012-11-01 14:18:28
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    dude wrote:

    > Matołku piszący do góry nogami: system oznacza grę 7,8,9,10,11 lub 12
    > liczbami w zakładzie zamiast sześcioma. Zobacz sobie ile kosztują takie
    > kupony http://www.forumlotto.pl/1900.htm i wracaj do gry w kapsle, bo
    > reszta Cię przerasta.

    I myślisz, osiołku, że Lotto nie potrafi obliczyć prawdopodobieństwa
    wygranej z danym kuponem i dać takiej ceny, żeby wychodziło to samo co z
    pojedynczymi? No, może minimalnie lepiej ze względu na zakup hurtowy?

    Ja pierdole, jacy ludzie są tępi...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 39. Data: 2012-11-01 14:19:43
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Yakhub wrote:

> [...]
    > możliwość wysłania kuponu ze skreślonymi (na przykład) 8 liczbami,
    > który de facto jest odpowiednikiem wysłania kuponów ze wszystkimi

    Rada pozostaje aktualna.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 40. Data: 2012-11-01 14:20:17
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    dude wrote:

    > Kolejny biedak, co nigdy nie skreślił więcej niż 6 liczb na jednym
    > blankiecie, a wypowiada się w roli eksperta.

    Ekspert od gier losowych to coś w stylu eksperta-idioty?

    --
    ss??q s? ??u??ou??