  • 1. Data: 2012-10-28 13:16:16
    Temat: lotto zaklady z kolegami i umowa
    Od: "dude" <c...@m...pl>

    Chcę grać z kolegami systemem w lotto. Składamy się wspólnie na kupon,
    kserujemy go dla każdego, a oryginał deponujemy w kasetce w biurze.
    Jak powinna wyglądać umowa, żeby w przypadku ewentualnej wygranej nie było
    możliwości, że ktoś zwieje z wygraną.
    Oczywiście, że to wiara w bajki, ale chcę podejść profesjonalnie nawet do
    takiej bzdury :)
    Wystarczy coś w stylu:
    Niniejszym oświadczam iż ewentualna wygrana zostanie podzielona po równo
    pomiędzy następujące osoby-tutaj lista:
    Imię nazwisko, PESEL, podpis
    ?

  • 2. Data: 2012-10-28 13:27:03
    Temat: Re: lotto zaklady z kolegami i umowa
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > Wystarczy coś w stylu:
    > Niniejszym oświadczam iż ewentualna wygrana zostanie podzielona po równo
    > pomiędzy następujące osoby-tutaj lista:
    > Imię nazwisko, PESEL, podpis

    + numer kuponu i bedzie wystarczec w razie potrzeby skierowania sprawy
    do sadu cywilnego.

  • 3. Data: 2012-10-28 13:41:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dude wrote:
> [...]
    > Niniejszym oświadczam iż ewentualna wygrana zostanie podzielona po
    > równo pomiędzy następujące osoby-tutaj lista:

    zaraz po wykupieniu złóżcie razem kupon u notariusza i już.

  • 4. Data: 2012-10-28 14:09:42
    Od: "Jarosław Bomba" <b...@g...com>

    i juz ? :D

  • 5. Data: 2012-10-28 17:22:27
    Od: "dude" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Jarosław Bomba" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >i juz ? :D

    Ale że co? Jaka bomba? Losowanie z kumulacją dopiero we wtorek ;)

  • 6. Data: 2012-10-28 19:46:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-28 12:16:16 +0000, "dude" <c...@m...pl> said:

    > oryginał deponujemy w kasetce w biurze.
    > Jak powinna wyglądać umowa, żeby w przypadku ewentualnej wygranej nie
    > było możliwości, że ktoś zwieje z wygraną

    Trzebaby zabrać klucz od kasetki dysponentowi.
    Bo on może mimo waszej umowy zwiać...

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2012-10-28 20:23:06
    Od: "dude" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Trzebaby zabrać klucz od kasetki dysponentowi.
    > Bo on może mimo waszej umowy zwiać...

    I pobrać odciski palców od ochroniarza. Paranoia mode niewskazany :)
    Umowa to też oprócz mocy prawnej, ma być też trochę dla jaj, żeby
    zacieśnić nasze kumpelostwo, ale wiadomo że w życiu różnie bywa i kasa
    dzieli.

  • 8. Data: 2012-10-28 20:23:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *dude* napisał(-a):

    > Chcę grać z kolegami systemem w lotto. Składamy się wspólnie na kupon,
    > kserujemy go dla każdego, a oryginał deponujemy w kasetce w biurze.

    Dowiedzcie się czy jest taka możliwość i ewentualnie podzielcie kupon na
    tyle części, ilu was jest. Może TS nie wypłaca wygranych na niecały
    kupon, ale może na posklejany z takich części już tak ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2012-10-28 20:34:34
    Od: "dude" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > tyle części, ilu was jest. Może TS nie wypłaca wygranych na niecały
    > kupon, ale może na posklejany z takich części już tak ;)

    ;) Wygraną zgarnąłby prawdopodobnie delikwent z częścią, na której byłby
    kod, chociaż w regulaminie jest coś o kuponie w całości.

  • 10. Data: 2012-10-28 21:04:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 13:41:34 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > zaraz po wykupieniu złóżcie razem kupon u notariusza i już.

    Żeby tylko notariusz nie zniknął z wygraną 6-tką ;)