  • Data: 2005-04-25 08:51:15
    Temat: Re: linux mandriva
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Michal* *Bien* [ m...@w...uw.edu.pl ] napisał(a):

> [...]
    Linux.
    > [...]
    Mandrake.
    > No stawiam na francuskie odpowiednik naszego KSH, a wlasciwe
    > przepisy o firmie i laczeniu spolek bez wzgledu na to, gdzie sa
    uregulowane.
    > Francuski Mandrake polaczyl sie z brazylijska AFAIR Conectiva. Co
    > do cholery ma sie mylic? Nowa frma jasno wzkazuje, ze polaczyl sie
    > Mandr(ake) i (Conect)iva - trzeba kompletnie nie miec pojecia co
    > sie dzieje w swiecie linuksowym albo byc ograniczonym umyslowo by
    > tego nie rozumiec.
    > A ten swoje :/
    > Siegnij do zrodel, poczytaj troche Stellmana - zazwyczaj dobrze
> [...]

    no dobrze... widze ze moj problem zapoczatkowal konflikt u was...
    zatem wsrod waszych klotni zrozumialem ze linux ten takze jest
    darmowy. jednak czy nie jest tak ze np. 3cd mandrivy sa darmowe a 4
    juz nie? na innej grupie przeczytalem faq legalnosci i jest tam
    napisane ze darmowe sa te wersje ktore sa ogolno dostepne z
    oficjalnych serwerow linuxa. no ale ja sciagnalem z ed2k wiec nie wiem
    czy mam legalny czy nie. ktos moglby jasno odpowiedziec bez klotni? :)

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.