  • Data: 2007-02-09 18:23:45
    Temat: Re: linux a kontrola policji
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dystrybutorzy filmów doszli właśnie do takiego wniosku - na początku
    > filmy są drogie, a potem dokładają gratis do gazet lub w zestawach po 4
    > filmy za 20-30zł.
    >
    > Ale że mikrosyf to sa pazerni bandyci...

    no to juz ich problem. Nitk nikogo nie zmusza do niczego.

    DObra skonczmy temat. Uzywasz linuksa jak sie domyslam, jezlei innego
    niz suse 9.3 moglbys uruchomic program ze stopki u siebe i powiedziec
    czy dziala ?

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)