  • 1. Data: 2003-02-12 11:31:46
    Temat: likwidacja konta w banku
    Od: "Tomasz B." <t...@k...lm.pl>

    Witam!
    Czy ktoś z was próbował rezygnować z konta w banku poprzez niewpłacanie i
    nieużywanie konta? Czy banki robią problemy? Czy najbezpieczniej będzie
    rezygnować przez złożenie rezygnacji i opłacenie w banku tej operacji?

  • 2. Data: 2003-02-12 11:38:45
    Temat: Re: likwidacja konta w banku
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Tomasz B." <t...@k...lm.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nieużywanie konta? Czy banki robią problemy? Czy najbezpieczniej będzie
    > rezygnować przez złożenie rezygnacji i opłacenie w banku tej operacji?

    Wez pod uwagę, ze banki naliczają sobie opłatę za prowadzenie rachunku,
    czasami oplatę za zabezpieczenie transakcji dokonywanych kartami i np za
    wysylanie do ciebie wyciagów z konta. Tak ze nawet nie korzystając z konta
    mozesz narobić sobie dlugów. Nie prosciej po prostu zrezygnowac?

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-02-13 07:48:20
    Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>

    Moj pracownik prowadzil dzialalnosc. Zawiesil pare lat temu. Nie zlikwidowal
    konta /stale tam bylo zero/.Kilkanascie dni temu dostal rachunek na ponad
    1.300 zl, za obsluge tego konta.I nie ma zlituj!!! Andrzej

  • 4. Data: 2003-02-19 08:04:16
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Tomasz B. napisał(a):

> [...]
    > niewpłacanie i nieużywanie konta? Czy banki robią problemy? Czy
    > najbezpieczniej będzie rezygnować przez złożenie rezygnacji i

    1. prowadzenie rachunku kosztuje - po kilku latach może sie niezła
    sumka na minusie uzbierać.

    2. "opłacenie" tej operacji??? A jaki bank żąda pieniędzy za zamkniecie
    konta???

    Miesiąc temu zamykałem konto w BPHPBK, wszystko załatwiłem w 5 minut,
    wcześniej netem wyczyściłem konto zostawiając ok. 4 zł (nie wiedziałem
    kiedy będę miał czas na wizytę w banku więc zostawiłem kasę na jeszcze
    jedną opłatę za prowadzenie konta)

    po likwidacji konta przelali mi te 4zl na wskazane konto nie pobierajac
    za to oplaty! - wiadomo, że wtedy dostalbym grosze ;-)

    --
    __o Normanos Roweros Pedziwiatros
    _`\<,_ GG #1798800