  • 1. Data: 2003-02-12 10:22:23
    Temat: Pies sasiada ( a moze sasiad i pies)
    Od: Wojtek <w...@n...poczta.fm>

    Witam wszystkich.

    Co należy zrobić w następującej sprawie:
    Mieszkam w bloku, posiadam małego psa (kundla), mój sąsiad wilczura -
    wielka bestia. Problem w tym, że sąsiad wychodząc z psem nie zakłada mu
    kagańca ani też nie prowadzi
    go na smyczy. Już kilka razy mój pies został zaatakowany i pogryziony przez
    tę bestię. Rozmowy z sąsiadem nic nie dają.
    W jaki sposób najlepiej zabrać się do tego by przestać się stresować
    wychodząc z własnym psem na spacer.
    Administracja, policja ...?

    --
    Odpowiadając na priv usuń nospam z adresu

  • 2. Data: 2003-02-13 09:23:15
    Temat: Re: Pies sasiada ( a moze sasiad i pies)
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > W jaki sposób najlepiej zabrać się do tego by przestać się stresować
    > wychodząc z własnym psem na spacer.

    Kup Amstaffa;)

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-02-13 15:18:46
    Temat: Odp: Pies sasiada ( a moze sasiad i pies)
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2fo5p$kb7$...@t...icpnet.pl...

    > Użytkownik "Wojtek" <w...@n...poczta.fm> napisał w
    wiadomości

    > Kup Amstaffa;)
    >

    > Pozdr
    > Leszek

    A co to jest ten "Amstaff" ????????

  • 4. Data: 2003-02-13 21:01:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "fifi" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A co to jest ten "Amstaff" ????????

    Wpisz w jakiejkolwiek wyszukiwarce a się dowiesz.
    Ręce opadają jak się widzi takie lenistwo.

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-02-14 06:21:18
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > Wpisz w jakiejkolwiek wyszukiwarce a się dowiesz.
    > Ręce opadają jak się widzi takie lenistwo.

    Ręce opadają jak się widzi takiego debilatora
    Jak człowiek z tobą rozmawia i o coś się pyta to też go wyzywasz od leni?

    --
    Artur

  • 6. Data: 2003-02-14 08:18:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "artpen" <g...@a...prv.pl> napisał w wiadomości

    > Jak człowiek z tobą rozmawia i o coś się pyta to też go wyzywasz od leni?

    To nie jest wyzywanie. To stwierdzenie faktu p. debilatorze.
    Zamiast się unosić trzeba leniowi było pomóc.Nie chciało się?

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2003-02-14 08:39:19
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2h12r$23m$...@t...icpnet.pl...

    > Użytkownik "fifi" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wpisz w jakiejkolwiek wyszukiwarce a się dowiesz.
    > Ręce opadają jak się widzi takie lenistwo.
    >

    > Pozdr
    > Leszek

    Skąd się biorą takie jełopy jak ty , Lesiu ????
    Pewnikiem się lęgną na gnojowicy bo nie chce im się gadać .

  • 8. Data: 2003-02-14 09:30:51
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Skąd się biorą takie jełopy jak ty , Lesiu ????
    > Pewnikiem się lęgną na gnojowicy bo nie chce im się gadać .

    Ale jesteś brutal :)
    A tak w nawiązaniu do jełopów, to bardzo lubię kiepskich :)

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2003-02-14 12:57:12
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 13 lut 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:b2fo5p$kb7$1@topaz.icpnet.pl:

    > Użytkownik "Wojtek" <w...@n...poczta.fm> napisał w
    > wiadomości
    > Kup Amstaffa;)
    Kup Kałacha, albo FM.

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2003-02-14 14:49:26
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    > W jaki sposób najlepiej zabrać się do tego by przestać się stresować
    > wychodząc z własnym psem na spacer.
    > Administracja, policja ...?
    Możesz zgłosić problem choćby straży miejskiej. Tylko że taki strażnik
    generalnie powinien "bestię" zastać niezabezpieczoną, na spacerze.
    O oczywiście musisz pamiętać, że strażnik chętniej ukarałby, za nieużywanie
    kagańca i smyczy, właściciela małego, niegroźnego pieska...
    Pozdrawiam,
    Marta