  • 1. Data: 2004-04-20 14:03:24
    Temat: likwidacja firmy a ciaza (?)
    Od: "Marcous" <k...@w...pl>

    Mam pytanie co dzieje sie z kobieta w ciazy kiedy likwidowany jest jej
    zaklad pracy
    1. czy zostaje zwolniona ?
    2. kto placi pensje ?
    3. w jakiej wysokosci ?
    4. jak dlugo ?

  • 2. Data: 2004-04-20 14:28:48
    Temat: Re: likwidacja firmy a ciaza (?)
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Marcous wrote:

    > Mam pytanie co dzieje sie z kobieta w ciazy kiedy likwidowany jest jej
    > zaklad pracy

    > 1. czy zostaje zwolniona ?

    moze otrzymac 2tygodniowe wypowiedzenie.

    > 2. kto placi pensje ?

    generalnie ty

    > 3. w jakiej wysokosci ?

    bez zmian patrz umowa o prace

    > 4. jak dlugo ?

    zgodnie z KP patrz umowa o prace

    --
    l...@s...pl

  • 3. Data: 2004-04-21 05:38:15
    Od: "Marcous" <k...@w...pl>

    czy dobrze zrozumialem ?
    jesli firma sie rozpadnie pracownica dostanie 2 tygodniowe zwolnienie to
    firma bedzie placic ale tylko do wygasniecia umowy czyli 2 tygodnie ?

    gwoli wyjasnienia , nie jestem tym okrutnym pracodawca ktory che zwolnic
    ludzi tylko moja zone moze dosiegnac taka przykrosc

    Uzytkownik "sebol" <l...@s...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2004-04-21 10:42:59
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Marcous wrote:

    > ludzi tylko moja zone moze dosiegnac taka przykrosc

    Przykroscia dla pracodawcy sa takie "sztuczki" pracownikow.
    A potem kobiety zdzwione ze niby praca jest, kwalifikacje
    maja, ale kazdy ich unika jak ognia.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 5. Data: 2004-04-21 11:59:27
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Marcous wrote:

    > czy dobrze zrozumialem ?
    > jesli firma sie rozpadnie pracownica dostanie 2 tygodniowe zwolnienie to
    > firma bedzie placic ale tylko do wygasniecia umowy czyli 2 tygodnie ?

    moze otrzymac 2 tygodniowe wypowiedzenie pomimo ciąży. A nastepnie
    wszystkie należności zwiazane niewykorzystanym urlopem itd.

    > gwoli wyjasnienia , nie jestem tym okrutnym pracodawca ktory che zwolnic
    > ludzi tylko moja zone moze dosiegnac taka przykrosc

    najprawdopodobnie dosięgnie. Upadłość i liwidacja to wyjątkowe przypadki.

    --
    l...@s...pl