  • 1. Data: 2004-03-24 11:12:48
    Temat: licencjat-jak to jest
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    Witam!!!

    Czy moglibyscie mi wyjasnic bo wiele oponii slyszalam i nie wiem kto mowi
    prawde,czy licencjat podchodzi juz pod wyzsze wyksztalcenie??
    bylabym wdzieczna za odpowiedz
    ONka

  • 2. Data: 2004-03-24 11:22:56
    Temat: Re: licencjat-jak to jest
    Od: "grzegorz" <g...@e...com>

    Użytkownik "ONka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czy moglibyscie mi wyjasnic bo wiele oponii slyszalam i nie wiem kto mowi
    > prawde,czy licencjat podchodzi juz pod wyzsze wyksztalcenie??
    > bylabym wdzieczna za odpowiedz
    > ONka

    ma sie wyzsze, tylko bez zadnego tytulu

    grzegorz

  • 3. Data: 2004-03-24 12:42:41
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    > ma sie wyzsze, tylko bez zadnego tytulu
    >
    > grzegorz

    to chyba jak nasz prezydent ? :)

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2004-03-24 14:55:47
    Od: " Iwa" <p...@W...gazeta.pl>

    Zgodnie z Ustawa o wyższych szkołach zawodowych(art. 78, 78, 6, 82) oraz
    ustawa o szkolnictwie wyższym (art 1) absolwent , który ukonczył studia
    wyższe(czyli np. Kolegium Językowe)posiada wyższe wykształcenie. Dodatkowo
    może otrzymać tytuł licencjata-w przypadku wyższych uczelni zawodowych, np
    NKJO lub magistra- w przypadku np. Uniwersytetu.

  • 5. Data: 2004-03-25 07:32:27
    Od: g...@p...onet.pl

    > ma sie wyzsze, tylko bez zadnego tytulu

    Jak to nie?? Masz tyt. licencjat.

  • 6. Data: 2004-03-25 08:06:39
    Od: "grzegorz" <g...@e...com>

    > Jak to nie?? Masz tyt. licencjat.

    fakt. ale przed nazwiskiem tego nie piszesz :)

    pozdr,
    grzegorz

  • 7. Data: 2004-03-25 12:13:15
    Od: g...@p...onet.pl

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > fakt. ale przed nazwiskiem tego nie piszesz :)

    Gdybyś się uparł możesz napisać - wszak masz takie prawo, ale nie ma się czym
    chwalić:-)

  • 8. Data: 2004-03-25 12:47:23
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    > Gdybyś się uparł możesz napisać - wszak masz takie prawo, ale nie ma się
    czym
    > chwalić:-)

    a czemu???????
    magistrem mozna i jest czym a licencjatem nie????

    ONka

  • 9. Data: 2004-03-25 13:49:19
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 24 Mar 2004 12:12:48 +0100, na pl.soc.prawo, ONka napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy moglibyscie mi wyjasnic bo wiele oponii slyszalam i nie wiem kto mowi
    > prawde,czy licencjat podchodzi juz pod wyzsze wyksztalcenie??

    To sie liczy jako wyzsze wyksztalcenie, w pracy zalicza ci staz do urlopu 8
    lat.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 10. Data: 2004-03-25 14:38:15
    Od: "grzegorz" <g...@e...com>

    > a czemu???????
    > magistrem mozna i jest czym a licencjatem nie????

    zalezy od ambicji :)

    licencjat Jan Kowalski? jest do tego jakis skrot w ogole?

    pozdr,
    grzegorz