  • 11. Data: 2004-03-25 20:09:38
    Temat: Re: licencjat-jak to jest
    Od: Wombi <t...@c...nie>

    grzegorz wrote:

    > zalezy od ambicji :)
    >
    > licencjat Jan Kowalski? jest do tego jakis skrot w ogole?
    Jest to na tyle nowe, że tytuł nie doczekał się skrótu oficjalnego.
    Temat był już wielokrotnir poruszany i widać ewaluację podejścia do
    tego typu szkół.
    W sumie - licencjat to tytuł nadawany przez wyższe uczelnie
    nietechniczne, tak jak przez techniczne nadawany jest tytuł inżyniera.

    --

    Pozdrowienia.

    Wombi

  • 12. Data: 2004-03-27 12:59:16
    Od: "paweł PAWLAT Wojciechowski" <p...@a...pl>

    > Gdybyś się uparł możesz napisać - wszak masz takie prawo, ale nie ma się
    czym
    > chwalić:-)
    tak jako ciekawostka
    w japonii 95% studentów kończy z tytułem licenciata, a zaledwie 5% walczy o
    magistra, nawet na najbardziej prestiżowych uczelniach.
    w Polsce też powinno się to przyjąc, z czasem.
    pozdrawiam paweł.

  • 13. Data: 2004-03-27 14:13:12
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

> [...]
    > magistra, nawet na najbardziej prestiżowych uczelniach.
    > w Polsce też powinno się to przyjąc, z czasem.

    po licencjacie nie ma tytulu - taki tytuly daja studia magisterskie lib
    inzynierskie (doktor to juz stopien naukowy). W praktyce twoje
    wyksztalacenie podaje sie opisowo: dyplomowany.... (np. dyplomowany
    ekonomista).
    Dlatego dla maniakow szybkich literek z przodu to pojscie na polibude gdzie
    po 3,5 roku mamy inz, z tego co wiem mozna byc nawer izynierem ekonomii ;)