  • Data: 2004-11-22 01:09:13
    Temat: Re: lelum polelum
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Aha. Jak widzisz takich kłopotów daje sie stosunkowo łatwo uniknąć. Czy
    > warto sie denerwować z tak błahego powodu?

    Bo on lubi. To też troll, podobnie jak ten kretyn z okolicy Katowic,
    tylko _nieco_ spokojniejszy. No i zamiast wyzywać wszystkich 'wrogów' od
    komunistów, wyzywa od pedałów, homofob patologiczny jeden.

    Niestety podobnie jak tamten także czasami zmienia identyfikator, więc
    znowu mi ten cały 'luftrbanzlung' wylazł z KFa.